Albert Česká republika s.r.o.
Informace, kontakt a struktura společnosti
Základní informace
Kotaktní informace a sídlo společnosti
- Název společnosti
- Albert Česká republika s.r.o.
- IČ
- 44012373
- Ulice
- Radlická 520/117
- PSČ
- 15800
- Město
- Praha 5
- Webové stránky
- www.albert.cz
Sídlo na mapě
Hodnocení návštěvníků
Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení
Bezlepkový chleba
„Dobrý den. Několikrát denně vidím v TV reklamu na bezlepkový chléb z Alberta. Ale bohužel v Albertu u nás (Praha 8, OD Ládví) tento chléb nelze sehnat. Chodím tam ráno, dopoledne, odpoledne i večer, ale nový bezlepkový chléb nikdy nikde. Vyplatí se vám masivní reklama v TV, která určitě není levná, když obchod výrobky nemá? Děkuji za odpověď. KV“
Maximální spokojenost!
„Vážení představitelé v prodejně Albert ve Starém městě. Jsme Vaši dlouholetí zákazníci a už to nešlo v sobě udržet. Zde vždy byla velká úroven a ochota vašich zaměstnanců. Zboží je vždy čerstvé, krásné a krásně urovnané.Žádný nepořádek a prázdné regály tu nikdy nebyly.Velmi se divíme že v jiných koutech republiky je to katastrofa a hrůza. Nikomu z vedení to asi nevadí. Vaši věrní zákazníci.“
co máte v letáku nezakládá se na pravdě neštěmice,předpokládám pokud se rozhodnu jen k vám na nákup podle vašich letáku a jedu jsem vždy v udivu že máte pulku co uvádíte ve vašem letáku jedu cca tam zpět 25 km tomě budete proplácet ? je mne jasné je vám to šuma fuk a odpovědi se nedočkám budu jeydit jinam
Proč tak "skvělý" obchod neodpovídá na dotazy a hodnocení zákazníků?
„diskriminace lidí kteří nemohou obsluhovat chytrý telefon
„Proč jste přistoupili k bezostyšné diskriminaci lidí, kteří ať už z důvodů věku nebo zdravotního stavu nemohou obsluhovat chytrý telefon? Nepřijde vám to poněkud nekorektní vůči těmto lidem. Některé akční ceny jsou jen pro zdravé a mladé lidi.Je to podivný přístup k zákazníkům““
změna vyrobku ryby v remuladě
„Ráda jsem kupovala ryby v remuládě ,výrobce Varmuža-Hodoní.Nyní tyto výrobky jste změnili za výrobnu Libuš ,které cenově jsou stejné,ne-li dražší a chutově nedobré,maso tuhé,remuláda nechutná.Myslím že nejsem sama kdo je přestal kupovat.Nemohlo by se vrátit k ověřenému výrobci a kvalitě-děkuji za vysvětlení“
dementní cena zboží
„8. dubna 2023, Albert, Obchodní nám. P-4: Malý stolní kalendář 17x17 cm má cenovku 119,90 Kč ! Ten samý kalendář měli před 14 dny ve výprodeji v nedaleké trafice za 12 Kč. V Albertu se prostě pomátli, nebo jejich nejvyšší vedení je parta debílků, kteří si o nás myslí nevím co...“
diskriminace lidí kteří nemohou obsluhovat chytrý telefon
„Proč jste přistoupili k bezostyšné diskriminaci lidí, kteří ať už z důvodů věku nebo zdravotního stavu nemohou obsluhovat chytrý telefon?
Nepřijde vám to poněkud nekorektní vůči těmto lidem. Některé akční ceny jsou jen pro zdravé a mladé lidi.Je to podivný přístup k zákazníkům“
Kvalita a ceny zboží
„Reklama v TV a skutečnost v prodejnách naprosto neodpovídá .
Ceny před slevou jsou nadsazené a tím klamavé.
Štítky s popisem zboží a cenou jsou nevyhovující. Zasunuté pod folii zčásti nečitelné a umístěné v nejspodnější řadě naprosto neviditelné.
Stává se poměrně často ,že na pokladně není zohledněna sleva . Jednalo se dokonce o 95 Kč a to není jediný případ.
Kdy konečně budete zákazníkům poskytovat vzhledem k současným vysokým cenám odpovídající kvalitu zboží a služby? “
Albert Brno-Vinohrady. Dnes 15.9.2022 se mi stala nehorázná událost v tomto Albertu. Nakoupila jsem a zaplatila na samoobslužné pokladně. Protože jsem potřebovala sáček na mouku tak po zaplacení jsem si vzala sáček, který byl na začátku zeleniny. Košík byl mimo zeleninu a vůbec mimo obchod a já též. Kousek ode mne stál asi 70 letý hlídač, který se celou dobu bavil s někým cizím. Pomalu jsem si zabalila mouku a pomalu jsem odešla z obchodu. Když jsem byla mimo obchod, tak za mnou přiletěl ten hlídač a obvinil mě , že jsem nezaplatila. Já jsem Hlídači jasně řekla, že kdyby se nevybavoval s lidmi a také někdy s prodavačkami a hleděl si své práce, viděl by jak platím a odcházím. Prodavačka, která hlídá tyto pokladny tam byla a já jsem platila a nebyl tam jiný zákazník. I když ze slov bylo zřejmé a pohledu, že by nejraději řekla, že nic neviděla, musela mě podpořit. Nejsem sama komu se to již stalo. Tento člověk napadl i mou známou, která si to taky nenechala líbit. Hlídači se tam vybavují a u prodavaček je to podobné. A hlavně jsou na zákazníky dost protivné. NÉ VŠECHNY. Chodím do tohoto Albertu, co tu funguje, ale poslední dobou je to hrůza. Několikrát jsem sama odchytla zloděje a informovala pracovníky Albertu.
akční zboží
„Dobrý den, zajímalo by mne, když máte vyhlášenou akci na batohy, hodinky atd. do října, proč už v půlce září není akční zboží na prodejně. Po dotazu u vedoucího, prý už ani nebude. Týká se prodejny ALBERT v Domažlicích. Děkuji a čekám na odpověď. Skalová“
Šílené
„Dobrý den, nevím když začne u vás věci za body je to od 17.8.2022 a na Frýdecko Místecku už v žádné prodejně nejsou chytré hodinky a pak je vidíte na zaměstnancích a vy můžete nakupovat jak šílení a na vás se nedostane něco je špatně.dekuji“
Dotaz na vytápění.
„Dobrý den.V poslední době se hystericky mluví o úsporách energií.A proto se ptám.Proč v Albertu u nádraží v Pardubicích ve vestibulu běží fukar s horkým vzduchem třeba celé dopoledne a to i přesto že venku svítí slunce a je tepleji než v prodejně.Stejně tak nechápu proč svítí celý den osvětlení během dne v místech prodejny kde jsou střešní okna a tedy toto osvětlení není nutné.“
Proč nemáte věrnostní kartičky jako u jiných řetězců? Pro starší lidi a seniory jsou aplikace velký problém.
„V dnešní době využívá moderní technologie většina obyvatel, je to pro ně samozřejmost. Není tomu tak u starší generace, která už nestíhá rytmu doby a například pojmu "aplikace" vůbec nerozumíme, natož abychom jí uměli používat. Navíc k tomu nemáme "chytrý telefon". který je k tomu nezbytný. Tudíž výhody pro zákazníky jako je například věrnostní program a sbírání bodů jsou pro nás nedostupné. Jako důchodci bychom chtěli využívat vaše výhody pro zákazníky, ale bohužel nám to není umožněno. Proč??? Proč jsme za svůj věk diskriminováni??? I vy budete jednou staří a jakákoliv úspora či odměna za nákupy vám, coby důchodcům, přijde více než vhod. Na závěr chci ještě podotknout, že i některé mladší ročníky mají pouze tlačítkový telefon, jelikož na dotykový finančně nedosáhnou.“
Nehodnotím
„Jak je možné, že při otevření prodejny není napečené pečivo. Pouze rohlíky, tato situace trvá půl roku. Dotazem odpovězeno, že nestíhají. Jedná se o prodejnu Tábor Sobeslavská“
Klamavá reklama
„16.7. 2022 - reklama v televizi, mimo jiné - meloun - cena 9,90 Kč/kg - " tento týden nenakoupíte levněji " , uváděno ve Vaší reklamě, přitom v Kauflandu stál meloun 8,90 Kč/kg. Takže klamete svou reklamou spotřebitele !“
Fantastický přístup personálu k zákazníkovi
„Velké poděkování za příkladný ,milý a profesionální přístup k zákazníkovi panem vedoucím (já sklerotik jméno zapomněla)všech prodavaček i pokladních na vaší prodejně v Neratovicích. Díky a hodně dalších úspěchů. Pasovská Hna“
Líbivá politika Albertu
„Asi před 5 lety jsem dobrovolně odešel od nákupů v Bille a začal se orientovat na Albert, byl líbivější i sortiment a ostatní okolnosti mě vedly ke změně. Každý týden dlouhodobě sleduji ve kdejakém plátku vaši reklamu: NEJNIŽŠÍ AKCE na trhu (neporazitelné akce..) Tento týden: Pepsi cola 1.5l, mléko 1.5%, Jogobela ....... a další. Potíž je v tom, že akce se týká Hypermarketů - Albert !, kolik jich např. v Praze máte, když ta pompézní reklama ? To asi bude babka pobíhat v rádiuse 10 km, aby ušetřila korunu? Pokud chcete být tady pro lidi, doporučuji vám místo tyto reklamy dát peníze za reklamu na domov důchodců, nebo kojenecké ústavy, anebo prodávat ve všech krámech za stejnou cenu. Ještě že si každý může vybrat jiný řetězec. S pozdravem J.“
Zásadní nespokojenost s pí, pokladní
„Dobrý den. Bydlím v Plzni, nakupuji, vlastně nakupoval jsem, v Albertu na U Prazdroje.Dnešní chování pokladní mi tak rozzlobilo, že s nakupováním zde končím. Když se pí. pokladní baví se zákazníkem za mnou a já tak čekám s připravenou bankovkou na zapkacení 5 vteřin, 10 vteřin, 15 vteřin a ovolím si říci že bych už rád šel, vyštěkne na mne ( mohla by to být moe dcera ) BUĎTE HODNEJ. Tedy věřte, že si to pro sebe nenechám a již se nedivím, že je zde tak málo kupujících, ať jsem tam přišel ráno, v poledne, nebo večer a je na poměrně dobrém místě blízko centra. V ostatních OC je zákazníků mnohem víc, Proč asi ?! Už se jim nedivím. Tato skutečnost se udála 17.8., 10.49 hod, Obch. 0815, Pokl 04, Obsl 4001 Trans 0040784 na částku 526,00 Kč.. což e poměrně málo nechával jsem tam ca kole, 4.000,00 týdně a ještě nakonec mi vratila, když jsem platil bakovkou hodnoty 500,00 Kč., 26 korun. Byl jsem z toho rozladěn a Globus je taky dobrej.
“
Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz