Albert Česká republika s.r.o.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Albert Česká republika s.r.o.
44012373
Ulice
Radlická 520/117
PSČ
15800
Město
Praha 5
Webové stránky
www.albert.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

nechodí nám Váš letak psč. Šatov 67122
„dobrý den už delší dobu nám nechodí Váš leták. Jedná se o městys Šatov psč. 67122“


20 %

V Albertu v Kojetíně mají speciální samoobslužné pokladny.Když načtete první zboží objeví se nápis ,,vyčkejte na obsluhu" a než přijde, vedle na obyčejné pokladně je zákazník už doma.Gratiluji Albertu ke skvělé modernizaci.Zde je vidět jak jim záleží na zákazníkovi.
„ “


20 %

nenašel jsem jinou rubriku,tak používám tuto
„Dobrý den,jsem vaším zákazníkem a občas bych rád využil některé slevové akce,ale vzhledem k tomu , že nevlastním chytrý telefon tak u vás toto nelze uplatnit. Považuji tuto skutečnost za určitý druh diskriminace a je možné že začnu navštěvovat jiný obchodní řetězec. Prosím o odpověd zda to lze nějak řešit. Děkuji a s pozdravem P.Pavlát“


60 %

stěžuji si na výrobek Chřestové rizoto (Albert Fresh Bistro)
„je obludné prodávat rozvařenou rýži, zalitou zelenou vodou, bez stopy chřestu a vydávat to-za nemalou cenu-za rizoto s chřestem!Nevím, kam bych si postěžovala-marně jsem hledala stránku. “


20 %

,Upozornění -Výstraha
„Dne 22.1.24 jsem byla ošizena v prodejně Albert Příbram v Brodské ul. Paní pokladní, která mi účtovala nákup, mi 2x zaúčtovala nákup za 2 ks, i když držela v ruce pouze 1ks. Celková škoda, která mi její chybou vznikla činí 88,80 Kč, Vzhledem k tomu, že mám účtenky v mobilu, jsem si kontrolu provedla až doma,(20km od prodejny), tudíž nějaká reklamace, když jsem opustila prodejnu s nákupem by byla asi bezpředmětná' Bohužel! Dúchod mi zvýšili o 360 Kč a tentýž den jsem přišla chybou pokladní o 90 Kč. Od nynějška budu vyžadovat papírové účtenky, k okamžité kontrole, tak, jak to dělám jinde, žádné šetření papíru. Pro výstrahu ostatním zákazníkům!!!!!! Kolika dalším zákazníkúm se stane? To je pro podnik dobrá "malá doma" bezpracně. Po zjištění jsem ihned volala linku pro zákazníky, tam mi bylo pouze sděleno do 24 hod. udělat reklamaci. Bohužel bydlím 20 km od prodejny a nemusela bych být ani vyslyšena, což chápu, chybí dúkazy.. S pozdravem Capouchová“


60 %

První zklamání'


60 %

Dne


60 %

Kradeš
„Dnes som bola nakupovat v predajni ALBERT V rOKYCANECH a bola som predavackou u pokladni okradena o 300 Korun. Platila som 500 Kc a bola mi vydavane akoby som platila iba 200 Kc. Blocek som nedostala.Kontrolu isla robit predavacka co ma okradla.“


20 %

odporné brambory
„Albert Ostrava prodává velmi škaredé brambory. Dříve se jim říkalo krmné a byly pouze pro dobytek. Každý brambor je posekaný nebo nahnilý. Že se nestydíte - hanba vám.“


60 %

obchod Zdislavická, Poraha 4-Kamýk
„V obchodě Albert Zdislavická 583, Praha 4-Kamýk jsou lidé okrádáni. U zboží je vyznačena AKCE, ale pokladna účtuje původní cenu. Stává se to velice často. Včera křehké těsto v akci za 29 Kč, pokladnou účtováno 38.90 Kč.“


20 %

česnek - fuj, pro personál je zákazník na obtíž
„Vedení a vrchnosti Albertská, obracím se na vás s velikou prosbou. Velice rád bych zjistil, odkud pochází česnek, jenž je v prodeji ve vaší prodejně v Jesenici u Prahy. On totiž vyniká tím, že je velmi potlučen, poškozen, nahnilý, plesnivý, a pokud se z něho dá něco použít, tak jde asi polovina do odpadu, do kompostu, protože máme možnost odpad třídit. Je přiloženo několik fotografií. Obdobná situace je u cibule, tam to asi bude skladováním, protože cibule se jeví jako přemrzlá, po jemném zmáčknutí tekoucí. A hnilobu vlastní i petržel, údajně z Mochova, také foto v příloze. Dal jsem se nachytat i na krkovici a akci, dle obalu země původu Španělsko. Nebylo to jako v Lidlu, zvíře narozeno v Německu, vychováno ve Francii, poraženo ve Španělsku, porcováno a baleno v Polsku pro Lidl Česká republika. Tato od vás ze Španělska šla slušně naporcovat, ovšem po přípravě na grilu, další část jako klasický český řízek, prakticky těžko poživatelná. Nevzal si to ani pes! Z poslední části jsem zkusil guláš, a ten byl pro člověka poživatelný asi po sedmi hodinách tepelné úpravy. Jen na doplnění, známí mi považují za velmi dobrého kuchaře s praxí více než půlstoletí. Další perla z tohoto obchodu, kde byl, před rokem dvěma, ochotný a příjemný personál, a dobře se tam nakupovalo, dnes je to překážková dráha, a něco jako školící středisko pro hloupé a nešikovné, ba přímo obtěžující, zákazníky. Jak jsem již předeslal, něco pamatuji, pocházím ještě z prvé poloviny minulého století, a chodím s pomocí francouzkých holí, berlí. Šel jsem si koupit pivo, důchodce, jak jinak než v akci. Po troše hledání jsem jej našel, jinde než bývá běžně, a jak je vidět z přiložených obrázků, kouzelně přístupné. V horním regále, v jeho nejzazší části. A před regálem narovnané přepravky, basy, s pivem. Nikdo z podavačů v dohledu, trochu mi pomohl další zákazník, asi dvoumetrový pán, pár lahví mi podal, ale dále již nedosáhly ani jeho „chapadla“. Po chvíli bloudění prodejnou se mi podařilo oslovit jednu také již ne nejmladší podavačku s žádostí o pomoc. Podívala se na mne skrze brýle, a dostalo se mi odpovědi, tam jsou někde schůdky, tak si je tam dejte. Schůdky jsem nenašel, jen jakýsi plastový kulatý bobek, podobný těm, co v mém mládí dávali v cirkusech pod nohy slonům, ale ty byly kovové. Začal jsem jej přesouvat, a objevila se tam mladá dívčina, předtím jsem ji viděl rovnat do regálů jogurty, a šla mi pomoci. Naložil jsem za její pomoci do vozíku ještě několik piv, a z čista jasna se objevila ta „dáma“, co mi doporučila schůdky. Doslova seřvala onu ukrajinskou dívku, která mi šla pomoci, a když jsem se kvůli tomu ohradil, seřvala i mne, doslova. Měl jsem co dělat, abych ji nepraštil berlí po hlavě. Podle ní nemám co oslovovat prodavače, kteří mají pracovat jinde. Pravda, ta Ukrajinka nechala ukládané zboží ve středu uličky, ale dalo se s vozíkem objet. Vydal jsem se k pokladně, ale zážitkům neměl být konec. U pultu se salámy a saláty jsem si vzpomněl, že mám koupit ještě krabí salát. I tam stála prodavačka, která již také něco v životě zažila. Ony tam v té prodejně jsou vlastně 3 asi podobného věku. S první jsem se setkal u piva. Tato druhá mi s úsměvem pozdravila, dotaz, zda mám vybráno, s úsměvem navážila 175 gramů salátu, popřála dobrou chuť i den, a ještě jsme prohodili pár frází, jak říkají angličané, o počasí, a pokračoval jsem do fronty k pokladně, jako obvykle, otevřena jedna ze tří. Ano, jsou tam i samoobslužné, ale proč bych měl brát práci a výdělek živým pokladním. Navíc, vozík, taška, berle, přehazování nákupu na čtečku, váhu, odkládací pultík, poté do tašky a zpět do vozíku, zlobit se s vkládáním peněz, ohýbat se k zemi pro vrácené drobné. Zařadil jsem se do fronty za maminku s děckem, měla v košíku asi 4 věci. Dala věci na pás k pokladně, košík na zem za pokladnu, jak se to tam běžně dělalo, slovenský ujo pak košíky odnášel ke vstupu do prodejny. Nákup začala ukládat do tašky, a v tom dorazila „dozorčí“, ta třetí z těch dříve narozených dam. A okamžitě začala křičet na tu maminu s děckem, že košíky patří před kasu, a jak si to představuje, a za dalších průpovídek vzala odložený košík, a chtěla jej pronést asi někam k začátku pásu u pokladny. To se jí však za stálých průpovídek na adresu té maminky, ta už odcházela se zaplaceným nákupem i děckem pryč, nepodařilo. Neprošla kolem dalších nakupujících a jejich nákupních vozíků. Za dalších průpovídek obešla prostor s frontou k pokladně kolem samoobslužných pokladen, a košík tam hodila na zem. Ještě než jsem zaplatil a odešel, jsem zaregistroval dva zákazníky ve frontě, kteří o košík zakopli. Nejen že je tam málo místa, ale ani místo pro odkládání nákupních košíků tam není označeno. Tak toto byl můj „výživný den s Albertem“. Datum zapomenu, ale událost určitě ne. Tolik zloby během kratičké doby od dvou „satorií“ na jednom místě, s tím jsem se ještě ve svém již dosti dlouhém životě nesetkal. Přeji vám šťastnější ruku při výběru zaměstnanců i dodavatelů, ale i kontrolorů kvality zboží na prodejnách. Ano, i s nimi jsem se již na vašich prodejnách setkal, a přinejmenším dva z nich neměli ani ponětí co na zelenině a ovoci kontrolovat, nepoznal ani plesnivou švestku. Ale to nepatří do pro mne poučného dne v Jesenici. “


20 %

Fyzické karty
„Bylo by na místě, kdyby Albert měl i fyzické kartičky jako třeba Tesco nebo Kaufland. Každý nemá stálý přístup k internetu aby mohl používat aplikaci. A určitě nehodlám kvůli tomu platit internet v mobilu.“


80 %

Jinak jsem v podstatě spokojen
„Mrzí mě, že si z nás děláte srandu. V letáku nabízíte Pražskou šunku 1 kg v dárkovém balení. Již 3 dny chodím do prodejny Albert v Ústí nad Orlicí a do dnešního dne jste nedodali ani jeden kousek !!!“


20 %

nic
„stangell@seznam.cz“


20 %

nic mě nenapadá
„Dobrý den. jsem z Havířova a chodím pro chleba Šumava do prodejny Albert, v Havířově - Podlesí Na Terase. Několikráte se mi stalo, že bylo 16,00 a čerstvý chléb už nebyl. Jen balený. Několikrát jsem na to bez výsledně upozorňoval přímo na prodejně a každá z prodavaček, jen krčila rameny. Minulý pátek, 1.12. jsem odchytil dvě vedoucí prodejny a řekl jsem jim o tomto problému. Dostalo se mi omluvy, které se ovšem jeden nenají. Tuto neděli, 3.12. jsem šel pro chleba ve 14,20 a zase čerstvý chléb Šumava nebyl. Chodím také do Hypermarketu v Ostravě - Karolině a tam se mi to nikdy nestalo. Navíc je rozdíl ranní chleba v Havířově, který je obvykle ,,gumový" a v Ostravě křupoučký. Peče ho totiž Opava. U nás v Havířově je trochu lepší odpolední várka, kterou prý vozí po 14,00. Jenže, to je ten problém, že je kolem 17,00 a tento chleba je vyprodaný. A to se prodejna zavírá až ve 20,00. Vím o dvou známých, kteří už to vzdali a chodí pro chleba raději s jistotou do Hrušky. Takže s tím něco dělejte a pokud vedoucí nestačí na vedení prodejny, tak to dejte někomu schopnějšímu, který se nebude jen vymlouvat a omlouvat. Toho se skutečně jeden nenají a já vždy musím nakoupit do Kauflandu. Když jsem vedoucím řekl, že v Karolině prodávají včerejší neprodaný chléb mínus 50 procent, oni prý to v Havířově nemohou dělat. Budiž, ale pokud s tím něco neuděláte, budete přicházet o zákazníky. Nečekám vaši odpověď, ale zlepšení situace. Děkuji za pozornost. Josef Stangel“


20 %

Letáky.
„Dobrý den,prosím vás mohu se zeptat na vaše letáky?Což oto opravdu mě chodí do schránky,ale kladu si otázku pročpak tolik druhů,nenílito zbytečné. Zvažte prosím zdali nestačí jeden druh NATISKNOUT? Děkuju Macůchová.“


60 %

aplikace Albert
„Je mi 84let a mám starý tlačítkový mobil Nokia. Často nakupuji NEJLEPŠí GRILOVANÉ KUŘE v Brně u pana Svobody u Semilasa, hned vedle je Albert, tak tam také často nakupuji. Prodavačka se vzdy ptala, zda mám aplikaci Albert, je na ni sleva. U starého mobilu to nejde. Tak si zařiďte papírovou! Moje vnučka mi vytiskla papírové aplikace Albert, Kaufland, Lidl i Penny. Všechny fungují, ale v Albertu to kasa nebere. Proč ? Pčipadá mi to jako diskriminace důchodců. L.K-“


20 %

nedodržení cen co je ve Vašem letáku-tomu se říká slušně klamání spotřebitele- prostě drzá LEŽ
„KLAMÁNÍ S CENAMI NEŽ UVÁDÍTE neprofesní jednání Vašich zaměstnanců ze zákazniky“


20 %

Mizerný produkt ve své kategorii
„Ovocný jogurt "borůvka" -velké kousky. Kvůli "velkým kouskům" borůvek dnes koupil a také snědl. Borůvky žádné, ani velké ani malé kousky, jen aromatická jogurtová kašička. To mě nastvalo, tak píšu. Vyrobeno pro ALBERT v Hollandii Karlovy Vary. Zdraví J. P.“


100 %

paní pokladní
„Dne 19.10.2023 jsem byl nakupovat v nově otevřené prodejně Albert, ul. Strakonická, České Budějovice. Byl jsem zde velmi překvapen z vstřícného a milého jednání paní pokladní. Čas 11:00 hod. Paní se mi představila pod jménem Romana a jedná se o starší paní. Takovéto prodavačky mi dodávají náladu a chuť chodit do Vaší prodejny. S pozdravem Vavrica Josef.“


20 %

aplikace
„Jsem zákaznice vyšší věkové kategorie a to znamená, že používám tlačítkový mobil. Na zmíněný mobil není možná aplikace na slevy. Opravdu nemůžete mít zároveň i karty jako mají obchodní domy BILLA a TESCCO? Cítím se tímto docela diskriminována. Budu se muset informovat u České obchodní inspekce. Je mi to docela líto, protože s Vašimi službami a kvalitou zboží jsem velmi spokojena. Děkuji předem za kladné vyřízení. Mlatečková Mandysova 1307 Hradec králové 12 PČ 500 12“


20 %

Osobní údaje, čeští manageři pro zahraniční společnosti Supermarketů
„Osobní údaje, čeští manageři pro zahraniční společnosti Supermarketů V ČR je legislativa velmi „vstřícná“. V obchodních řetězcích se velmi rozšířily různé aplikace v telefonech pro nákupy levnějšího zboží. A co za to? Pouze dáte k dispozici osobní údaje, telefon, adresu apod. Řada z nás na tento odporný byznys nepřistoupila. Dalo by se říci, že jsme diskriminováni. Co mě vadí nejvíce, že hodně zákazníků se tím ještě chlubí. Proč rozdáváme osobní údaje kde komu? Raději nakupuji v Globusu, kde tento nešvar ještě tolik "nekvete".“


20 %

Bezlepkový chleba
„Dobrý den. Několikrát denně vidím v TV reklamu na bezlepkový chléb z Alberta. Ale bohužel v Albertu u nás (Praha 8, OD Ládví) tento chléb nelze sehnat. Chodím tam ráno, dopoledne, odpoledne i večer, ale nový bezlepkový chléb nikdy nikde. Vyplatí se vám masivní reklama v TV, která určitě není levná, když obchod výrobky nemá? Děkuji za odpověď. KV“


100 %

Maximální spokojenost!
„Vážení představitelé v prodejně Albert ve Starém městě. Jsme Vaši dlouholetí zákazníci a už to nešlo v sobě udržet. Zde vždy byla velká úroven a ochota vašich zaměstnanců. Zboží je vždy čerstvé, krásné a krásně urovnané.Žádný nepořádek a prázdné regály tu nikdy nebyly.Velmi se divíme že v jiných koutech republiky je to katastrofa a hrůza. Nikomu z vedení to asi nevadí. Vaši věrní zákazníci.“


20 %

co máte v letáku nezakládá se na pravdě neštěmice,předpokládám pokud se rozhodnu jen k vám na nákup podle vašich letáku a jedu jsem vždy v udivu že máte pulku co uvádíte ve vašem letáku jedu cca tam zpět 25 km tomě budete proplácet ? je mne jasné je vám to šuma fuk a odpovědi se nedočkám budu jeydit jinam


20 %

Proč tak "skvělý" obchod neodpovídá na dotazy a hodnocení zákazníků?
„diskriminace lidí kteří nemohou obsluhovat chytrý telefon „Proč jste přistoupili k bezostyšné diskriminaci lidí, kteří ať už z důvodů věku nebo zdravotního stavu nemohou obsluhovat chytrý telefon? Nepřijde vám to poněkud nekorektní vůči těmto lidem. Některé akční ceny jsou jen pro zdravé a mladé lidi.Je to podivný přístup k zákazníkům““


20 %

změna vyrobku ryby v remuladě
„Ráda jsem kupovala ryby v remuládě ,výrobce Varmuža-Hodoní.Nyní tyto výrobky jste změnili za výrobnu Libuš ,které cenově jsou stejné,ne-li dražší a chutově nedobré,maso tuhé,remuláda nechutná.Myslím že nejsem sama kdo je přestal kupovat.Nemohlo by se vrátit k ověřenému výrobci a kvalitě-děkuji za vysvětlení“


20 %

dementní cena zboží
„8. dubna 2023, Albert, Obchodní nám. P-4: Malý stolní kalendář 17x17 cm má cenovku 119,90 Kč ! Ten samý kalendář měli před 14 dny ve výprodeji v nedaleké trafice za 12 Kč. V Albertu se prostě pomátli, nebo jejich nejvyšší vedení je parta debílků, kteří si o nás myslí nevím co...“


20 %

diskriminace lidí kteří nemohou obsluhovat chytrý telefon
„Proč jste přistoupili k bezostyšné diskriminaci lidí, kteří ať už z důvodů věku nebo zdravotního stavu nemohou obsluhovat chytrý telefon? Nepřijde vám to poněkud nekorektní vůči těmto lidem. Některé akční ceny jsou jen pro zdravé a mladé lidi.Je to podivný přístup k zákazníkům“


20 %

Kvalita a ceny zboží
„Reklama v TV a skutečnost v prodejnách naprosto neodpovídá . Ceny před slevou jsou nadsazené a tím klamavé. Štítky s popisem zboží a cenou jsou nevyhovující. Zasunuté pod folii zčásti nečitelné a umístěné v nejspodnější řadě naprosto neviditelné. Stává se poměrně často ,že na pokladně není zohledněna sleva . Jednalo se dokonce o 95 Kč a to není jediný případ. Kdy konečně budete zákazníkům poskytovat vzhledem k současným vysokým cenám odpovídající kvalitu zboží a služby? “


20 %

Albert Brno-Vinohrady. Dnes 15.9.2022 se mi stala nehorázná událost v tomto Albertu. Nakoupila jsem a zaplatila na samoobslužné pokladně. Protože jsem potřebovala sáček na mouku tak po zaplacení jsem si vzala sáček, který byl na začátku zeleniny. Košík byl mimo zeleninu a vůbec mimo obchod a já též. Kousek ode mne stál asi 70 letý hlídač, který se celou dobu bavil s někým cizím. Pomalu jsem si zabalila mouku a pomalu jsem odešla z obchodu. Když jsem byla mimo obchod, tak za mnou přiletěl ten hlídač a obvinil mě , že jsem nezaplatila. Já jsem Hlídači jasně řekla, že kdyby se nevybavoval s lidmi a také někdy s prodavačkami a hleděl si své práce, viděl by jak platím a odcházím. Prodavačka, která hlídá tyto pokladny tam byla a já jsem platila a nebyl tam jiný zákazník. I když ze slov bylo zřejmé a pohledu, že by nejraději řekla, že nic neviděla, musela mě podpořit. Nejsem sama komu se to již stalo. Tento člověk napadl i mou známou, která si to taky nenechala líbit. Hlídači se tam vybavují a u prodavaček je to podobné. A hlavně jsou na zákazníky dost protivné. NÉ VŠECHNY. Chodím do tohoto Albertu, co tu funguje, ale poslední dobou je to hrůza. Několikrát jsem sama odchytla zloděje a informovala pracovníky Albertu.


20 %

akční zboží
„Dobrý den, zajímalo by mne, když máte vyhlášenou akci na batohy, hodinky atd. do října, proč už v půlce září není akční zboží na prodejně. Po dotazu u vedoucího, prý už ani nebude. Týká se prodejny ALBERT v Domažlicích. Děkuji a čekám na odpověď. Skalová“


60 %

Šílené
„Dobrý den, nevím když začne u vás věci za body je to od 17.8.2022 a na Frýdecko Místecku už v žádné prodejně nejsou chytré hodinky a pak je vidíte na zaměstnancích a vy můžete nakupovat jak šílení a na vás se nedostane něco je špatně.dekuji“


60 %

Dotaz na vytápění.
„Dobrý den.V poslední době se hystericky mluví o úsporách energií.A proto se ptám.Proč v Albertu u nádraží v Pardubicích ve vestibulu běží fukar s horkým vzduchem třeba celé dopoledne a to i přesto že venku svítí slunce a je tepleji než v prodejně.Stejně tak nechápu proč svítí celý den osvětlení během dne v místech prodejny kde jsou střešní okna a tedy toto osvětlení není nutné.“


20 %

Proč nemáte věrnostní kartičky jako u jiných řetězců? Pro starší lidi a seniory jsou aplikace velký problém.
„V dnešní době využívá moderní technologie většina obyvatel, je to pro ně samozřejmost. Není tomu tak u starší generace, která už nestíhá rytmu doby a například pojmu "aplikace" vůbec nerozumíme, natož abychom jí uměli používat. Navíc k tomu nemáme "chytrý telefon". který je k tomu nezbytný. Tudíž výhody pro zákazníky jako je například věrnostní program a sbírání bodů jsou pro nás nedostupné. Jako důchodci bychom chtěli využívat vaše výhody pro zákazníky, ale bohužel nám to není umožněno. Proč??? Proč jsme za svůj věk diskriminováni??? I vy budete jednou staří a jakákoliv úspora či odměna za nákupy vám, coby důchodcům, přijde více než vhod. Na závěr chci ještě podotknout, že i některé mladší ročníky mají pouze tlačítkový telefon, jelikož na dotykový finančně nedosáhnou.“


20 %

Nehodnotím
„Jak je možné, že při otevření prodejny není napečené pečivo. Pouze rohlíky, tato situace trvá půl roku. Dotazem odpovězeno, že nestíhají. Jedná se o prodejnu Tábor Sobeslavská“


40 %

Klamavá reklama
„16.7. 2022 - reklama v televizi, mimo jiné - meloun - cena 9,90 Kč/kg - " tento týden nenakoupíte levněji " , uváděno ve Vaší reklamě, přitom v Kauflandu stál meloun 8,90 Kč/kg. Takže klamete svou reklamou spotřebitele !“


100 %

Fantastický přístup personálu k zákazníkovi
„Velké poděkování za příkladný ,milý a profesionální přístup k zákazníkovi panem vedoucím (já sklerotik jméno zapomněla)všech prodavaček i pokladních na vaší prodejně v Neratovicích. Díky a hodně dalších úspěchů. Pasovská Hna“


20 %

Líbivá politika Albertu
„Asi před 5 lety jsem dobrovolně odešel od nákupů v Bille a začal se orientovat na Albert, byl líbivější i sortiment a ostatní okolnosti mě vedly ke změně. Každý týden dlouhodobě sleduji ve kdejakém plátku vaši reklamu: NEJNIŽŠÍ AKCE na trhu (neporazitelné akce..) Tento týden: Pepsi cola 1.5l, mléko 1.5%, Jogobela ....... a další. Potíž je v tom, že akce se týká Hypermarketů - Albert !, kolik jich např. v Praze máte, když ta pompézní reklama ? To asi bude babka pobíhat v rádiuse 10 km, aby ušetřila korunu? Pokud chcete být tady pro lidi, doporučuji vám místo tyto reklamy dát peníze za reklamu na domov důchodců, nebo kojenecké ústavy, anebo prodávat ve všech krámech za stejnou cenu. Ještě že si každý může vybrat jiný řetězec. S pozdravem J.“


60 %

Zásadní nespokojenost s pí, pokladní
„Dobrý den. Bydlím v Plzni, nakupuji, vlastně nakupoval jsem, v Albertu na U Prazdroje.Dnešní chování pokladní mi tak rozzlobilo, že s nakupováním zde končím. Když se pí. pokladní baví se zákazníkem za mnou a já tak čekám s připravenou bankovkou na zapkacení 5 vteřin, 10 vteřin, 15 vteřin a ovolím si říci že bych už rád šel, vyštěkne na mne ( mohla by to být moe dcera ) BUĎTE HODNEJ. Tedy věřte, že si to pro sebe nenechám a již se nedivím, že je zde tak málo kupujících, ať jsem tam přišel ráno, v poledne, nebo večer a je na poměrně dobrém místě blízko centra. V ostatních OC je zákazníků mnohem víc, Proč asi ?! Už se jim nedivím. Tato skutečnost se udála 17.8., 10.49 hod, Obch. 0815, Pokl 04, Obsl 4001 Trans 0040784 na částku 526,00 Kč.. což e poměrně málo nechával jsem tam ca kole, 4.000,00 týdně a ještě nakonec mi vratila, když jsem platil bakovkou hodnoty 500,00 Kč., 26 korun. Byl jsem z toho rozladěn a Globus je taky dobrej. “


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Albert Česká republika s.r.o.

Obchodní značka supermarketů Albert spadá do skupiny Ahold Deihaize. S touto nizozemskou nadnárodní korporací se pojí dlouhá historie sahají až do roku 1973. Její prodejny jsou známy nejenom v Nizozemsku, ale i v jiných evropských městech, kam mimo jiné spadá Česká republika, Belgie a Německo. Oficiální název Albert se na tuzemském trhu objevil v roce 2000. Tehdy Albert Česká republika s.r.o. převzal původní hypermarkety Mana, které byly provozovány od roku 1991. Do portfolia prodejen této společnosti přibyly v roce 2005 také prodejny firmy Julius Meinl, jichž bylo 67. V roce 2014 Albert přejímá i některé prodejny Intersparu. V současné době Albert vlastní více jak 300 hypermarketů po celém území České republiky a zaměstnává více jak 17 000 lidí. Společnost Albert Česká republika s.r.o. si zakládá na garanci 100% kvality a záruce vrácení peněz. Zároveň prezentuje i své vlastní značky, jakými jsou Albert Excellent, AH Basic a Fresh Bistro.