Kaufland Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Kaufland Česká republika v.o.s.
25110161
Ulice
Bělohorská 2428/203
PSČ
16900
Město
Praha
Webové stránky
www.kaufland.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

K zamyšlení
„Dobrý den, dnes jsem navštívil váš supermarket, a mimo jiné si chtěl koupit Svatomartinská vína. Bohužel v nabídce nebyla, že se musí začít prodávat až zítra tj. 11.11. Je v pořádku, že se ctí ona tradice, ale dám příklad: vánoční kapři se také neprodávají jenom v určený Štědrý den, a neznám nikoho, kdo si ho koupí předem, že by si ho snědl dříve. A tak si myslím, že pokud mám ctít tradici, tak to tak bude i s vínem. Bohužel já se již zítra do obchodu nedostanu, a myslím si že nebudu sám, proto si vína nekoupím a vy ty zbylá budete prodávat a nabízet ještě v prosinci a lednu, ne-li později. prosím zamyslete se nad tím a poučte pro příští rok. Děkuji za pochopení. M.Halac “


20 %

maso s pultu
„Dobry den jako byvala prodavačka masa se mi nelibi že nařizujete zaměstnancům a omezujete zákaznika když si kuouje u vas maso s pultu jako zákaznik si boži zaplatim a taky mam narok si vybrat co chci koupit a ne co mi prodavačka řekne že to maji nařizeno se shora Tohle už si dovolujete opravdu hodně Jsou to penize zákaznika a zakaznik ma pravo si zboži koupit takove jaké chce a kolik jestli kg nebo 30 dkg Už je to vše přes čaru co si dovolujete jako řetězec natlak na zakaznika “


80 %

Připomínka k obalům u pultového prodeje.
„Nakupuji v Kauflandu v Jeseníku, jsem spokojen, ale mám zásadní připomínku k plastovým krabičkám u pultového prodeje, dle mého názoru absolutně nevhodné, dříve byly používány lepší. Není to pouze můj osobní názor. Díky za případné řešení.“


20 %

Hrůza
„Jakto že máte na letáku že prodáváte rýži 5kg v akci od 6.1.a ona už je prodána ve čtvrtek 5.1.odpoledne děláte si z lidí blázny už tak máte vše nehorázně předražené Kaufland mohelnice “


20 %

Mám stížnost.
„V letáku máte 1kg. ramu a v Šumperku už není 2 dny tak proč to proboha dáváte do letáku akorát lžete a je toho daleko víc !!!!!!!!“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Kaufland Česká republika v.o.s.

Kaufland je obchodní značka německých supermarketů a hypermarketů, jejichž historie sahá do roku 1930. Firmu založil Josef Schwarz. Tehdy došlo ke spojení jeho firmy s prodejcem tropického ovoce, čímž vznikl subjekt Lidl & Schwarz KG. Společnost postupně vstoupila do dalších obchodních řetězců, otevřela svou vlastní výrobu masných výrobků a začala se rozvíjet. V roce 1990 Kaufland masivně expanduje do okolních evropských států. A to do Polska, Rumunska, Slovenska, Bulharska, Chorvatska, Moldavska a České republiky. V Česku začala společnost působit od roku 1998 a to pod větví Kaufland Česká republika v.o.s. Otevřeno je zde přes 130 provozoven. Prodejní plocha prvních hypermarketů začínala na 7 000 metrech čtverečních a postupem času se snížila a průměr kolem 3 000 až 4 000 metrů čtverečních u většiny supermarketů. Společnost ctí hodnoty, jakými jsou výkon, dynamika a férovost. Pro zákazníky pravidelně vydává novinový týdeník Kaufland.