Kaufland Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Kaufland Česká republika v.o.s.
25110161
Ulice
Bělohorská 2428/203
PSČ
16900
Město
Praha
Webové stránky
www.kaufland.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

Ochota - neochota personálu
„V pátek dle letáku jsem navštívil v 7.25 hodin. kolínský Kaufland hlavně za účelem avízovaného prodeje másla TATRA za 49.90.- Kč. Spolu se se sousedkou /oba invalidé/ jsme zjistili, že máslo již není. Na informacích bylo řečeno že za cca půl hodiny bude, že ho skládají. Navštívil jsem tedy zmíněný market v 8.20 hodin a vzal do sáčku 5 másel pro sebe a dalších 5 másel pro sousedku s tím že ta už do Kauflandu se bude těžko vracet. Ovšem u pokladny nastal ,,hrozně velký problém,, že mi prodají pouze 5 másel i když jsem avizoval rozdělení nákupu pro mne a právě pro zmíněnou sousedku. Ovšem takovou zlobu, neochotu, nevstřícnost, jak pokladní tak přicházející další dámy z ,,Recepce,, (i když tělesné postižení je na nás zjevně vidět) jsem nikde jinde ještě nezažil !!! Když vidím jak neomezeně nakupují třeba Vietnamci s ,,narvanými,, vozíky je mi z pohledu seniora/invalidy velmi a velmi z personálu tohoto Kauflandu smutno. Celý život jsem pracoval ve službách pro ostatní občany, ale takto za celý život bych se styděl chovat, jako zmíněné dámy. Mohu jen ještě podotknout, že jako častý kupující v tomto marketu jsem již kolikrát viděl jak byly nákupy u jednoho kupujícího děleny.“


40 %

Absence letáků, ceny paprik uprostřed sezony jsou ostudné
„Dobrý den, bydlím na sídlišti Vajgar v Jindřichově Hradci a nechodí mi již po několikáté letáky. Rozhodl jsem se tedy, že si pro leták dojdu do obchodu sám. Bohužel ani v obchodě mi leták nedali, že prý dostanou jen stovku a ta je hned pryč. Je mi 72 let a zbytečná chůze do supermarketu mne zatěžuje. Všechny ostatní letáky dostávám bez problémů, tedy nevím, kde je chyba. Doufám v nápravu a jsem s pozdravem Vratislav Schneider.“


60 %

Špatná zkusenost
„V prodejně ve Vsetíně jsou často problémy s výkupem prázdných lahví. Výkup se obnoví až po urgenci na informacích (někdy až po několikanásobně)!!! Dnes výkup nejde vůbec a nikoho to nezajímá, takže s bednami zpět do auta!!! Na záchodech je nepořádek a použít se nedají. Je to pro mne velké zklamání!“


60 %

Nespokojenost.
„V Kauflandu nakupujeme pravidelně a rádi.O to víc nás mrzí,že platíváme eurama a byli jsme zvyklí,že kurz se blížil tomu oficiálnímu.Nyní je kurz přes 25 a kaufl.si účtuje rovných 23.To snad nemá tato firma zapotřebí.“


100 %

Vzorná paní pokladní P. Machková obchod Kaufland Rychnov nad Kněžnou
„Dobrý den. Velice, velice děkuji p. P. Machkové za upřímný a lidský přístup k zákazníkům. Zapomnětlivé seniorce ohlídala zboží. Ještě jsem se s tím nesetkala. Hodná paní pokladní pracuje v Kauflandu v Rychnově nad Kněžnou. Děkuji touto cestou. S úctou Miloslava Michlová“


20 %

Ochranka v Krnově napadne nezletilého kluka že něco ukradl ani žádná řádná omluva a nic jak kdyby se nic nestalo je toto normální chování ???


20 %

nechválím, ale spíše haním. Proč dáte do akce sortiment, např. na víkend a on již druhý den není. Tak to si jej nechte. To zákazníkovi radost neuděláte. Příklad tento týden akce na pivo Budvar za 10.90 na prodejně Prachatice.


20 %

Nejde o hodnocení produktu, ale o stížnost na vedoucí prodejny Kaufland v Orlové, která nebyla ochotná uznat pochybení své podřízené.
„Dne 29.5 2024 jsem dal k dispozici pokladní svůj mobil s aplikaci, kde jsem měl 10-ti procentní slevu na celý nákup. Jenže ta ho než jsem stačil zareagovat použila pro nákup předchozího zákazníka, který už neměl na pokladně žádný nákup. Tím pádem jsem přišel o deset procent z částky 535 Kč, což činí 53 Kč. Tuto nesrovnalost jsem urgoval přímo u vedoucí prodejny, ale ona to prostě odmítla řešit a částku 53 Kč mi vyplatit. Nevím, zda je u vás zvykem používat aplikaci jednoho zákazníka pro druhého, který ji nemá, vždyť jste tím paradoxně okrádáni i vy. Nemohu nikde nalézt váš e-mail, kde bych mohl oficiálně podat reklamaci, proto používám zrovna toto hodnocení a doufám, že ho taky někdo z vedení čte a nastolí pořádek. Ač jsem opakovaně žádal vedoucí, ať situaci řeší třeba s pokladní, která to zavinila, tak to omítla, a pak mi sdělila, že mně ty peníze nevydá. Není to sice závratná částka, pro váš obchod je to pakatel, ale pro důchodce to přece nějaké peníze jsou. Pokud vám opravdu záleží na zákaznících, tak bych byl rád kdyby se mou stížností někdo zabýval a zjednal nápravu. Pokud můžete, tak mně na mou e-mailovou pošlete vaší emailovou adresu, kde můžu svou stížnost oficiálně podat, v případě že to tady nelze. Předem děkuji a doufám, že neztratíte mou důvěru ve vaší slušnost, když už ji paní vedoucí neměla. Údaje účtenky 29.5.2024, čas 10:49:18, účtenka 88456 obchod 5610 obsluha 302, součet 535,12 Kč“


20 %

Wc turnikety v řetězci Kaufland a proplácení potvrzení o použití WC
„Dobrý den, zdá se Vám normální,že po nákupu jdu na WC,obdržím potvrzení o zaplacení.Jdu na informace,tam mě informují,že toto mi bude proplaceno při příštím nákupu.Jenže fígl je v tom,že musíte nakupovat v řetězci Kaufland,kde jste vykonal svoji tělesnou potřebu.Např.já byla na WC Kaufland u Tratě v Havířově,následně nakupovat v Kaufland Havířov u AU,no světe div se,oni mi to nemohou proplatit.No ano udělala jsem cirkus,vytočilo mě do běla,že nejenomže mi zadržujete mých 20,KČ,ale ještě nejste schopni vyřešit,aby mi 20,-kč bylo slušně vráceno na ruku a nepodmíněno dalším nákupem a ještě ve stejném obchodě.Nic jednoduššího než zařídít čtečku a vratku peněz na příslušné recepci.“


20 %

Nevhodné až skoro arogantní chování
„Dobrý den .Dne 29.3.2024 v 11:18:25 jsem navštívil váš obchod ve Valašském Meziříčí a vaše zaměstnankyně uvedená na pokladním bloku pod číslem jako obsluha 102 kasa 4 měla vůči mě jako INVALIDNÍ OSOBĚ 3 STUPNĚ mající tracheostomii ---- umělou dýchací trubici pod bradou ----- nevhodné chování . Nemyslíte si,že by bylo velmi vhodné aby zaměstnanci podstupovali školení o tom jak se mají chovat nejen vůči Zdravotně tělesně postiženým osobám ale celkově všem zákazníkům. Navštěvuji různé obchody ale takové jednání jsem ještě nikde jinde nezažil, což mne vede k tomu abych se obrátil na Svaz tělesně postižených v České republice o radu Jak se nejlépe bránit proti takovému jednání. Opačné chování než paní pokladní měla vůči mě paní vedoucí ,kterou bych chtěl tímto pochválit.“


60 %

Krabičky na saláty.
„Dobrý den, musím se ztotožnit s názorem pana Pavla níže. Poslední typ krabiček, které používáte na saláty, /krabička s víčkem vcelku/ je hrozný. Plast měkký, skoro jako klasický pytlík. Salát doma placatý, zprohýbaný, nechutný pohled. A otevřít to nadělení, to už je opravdu nadlidský úkol. Začala jsem proto saláty kupovat jinde /Globus, Tesco, Billa.../nemám opravdu už chuť se s tím zlobit. Všimla jsem si, že lidé kvůli těmto obalům nadávají hodně. Buď změňte balení na ty původní krabičky, nebo Vám budou saláty zbývat. Ono, jak se říká, co je nové, za h....stojí. V tomto případě je to pravda. “


20 %

Stížnost
„Zakoupil jsem u Vás 5kusů bomboniér zn. Favourites , 165g , garance 7.26 , L7355 W5 všechny uvnitř bělavá čokoláda a naprosto vyschlé , žel neměl jsem již prodejní lístek , vše letělo do popelnice a nestalo se tak poprvé . Nechápu jak toto můžete prodávat a jsem zvědav na Vaši odpověď . “


20 %

Zadny
„Takové zloděje jsem ještě nevydel“


20 %

K zamyšlení
„Dobrý den, dnes jsem navštívil váš supermarket, a mimo jiné si chtěl koupit Svatomartinská vína. Bohužel v nabídce nebyla, že se musí začít prodávat až zítra tj. 11.11. Je v pořádku, že se ctí ona tradice, ale dám příklad: vánoční kapři se také neprodávají jenom v určený Štědrý den, a neznám nikoho, kdo si ho koupí předem, že by si ho snědl dříve. A tak si myslím, že pokud mám ctít tradici, tak to tak bude i s vínem. Bohužel já se již zítra do obchodu nedostanu, a myslím si že nebudu sám, proto si vína nekoupím a vy ty zbylá budete prodávat a nabízet ještě v prosinci a lednu, ne-li později. prosím zamyslete se nad tím a poučte pro příští rok. Děkuji za pochopení. M.Halac “


20 %

maso s pultu
„Dobry den jako byvala prodavačka masa se mi nelibi že nařizujete zaměstnancům a omezujete zákaznika když si kuouje u vas maso s pultu jako zákaznik si boži zaplatim a taky mam narok si vybrat co chci koupit a ne co mi prodavačka řekne že to maji nařizeno se shora Tohle už si dovolujete opravdu hodně Jsou to penize zákaznika a zakaznik ma pravo si zboži koupit takove jaké chce a kolik jestli kg nebo 30 dkg Už je to vše přes čaru co si dovolujete jako řetězec natlak na zakaznika “


80 %

Připomínka k obalům u pultového prodeje.
„Nakupuji v Kauflandu v Jeseníku, jsem spokojen, ale mám zásadní připomínku k plastovým krabičkám u pultového prodeje, dle mého názoru absolutně nevhodné, dříve byly používány lepší. Není to pouze můj osobní názor. Díky za případné řešení.“


20 %

Hrůza
„Jakto že máte na letáku že prodáváte rýži 5kg v akci od 6.1.a ona už je prodána ve čtvrtek 5.1.odpoledne děláte si z lidí blázny už tak máte vše nehorázně předražené Kaufland mohelnice “


20 %

Mám stížnost.
„V letáku máte 1kg. ramu a v Šumperku už není 2 dny tak proč to proboha dáváte do letáku akorát lžete a je toho daleko víc !!!!!!!!“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Kaufland Česká republika v.o.s.

Kaufland je obchodní značka německých supermarketů a hypermarketů, jejichž historie sahá do roku 1930. Firmu založil Josef Schwarz. Tehdy došlo ke spojení jeho firmy s prodejcem tropického ovoce, čímž vznikl subjekt Lidl & Schwarz KG. Společnost postupně vstoupila do dalších obchodních řetězců, otevřela svou vlastní výrobu masných výrobků a začala se rozvíjet. V roce 1990 Kaufland masivně expanduje do okolních evropských států. A to do Polska, Rumunska, Slovenska, Bulharska, Chorvatska, Moldavska a České republiky. V Česku začala společnost působit od roku 1998 a to pod větví Kaufland Česká republika v.o.s. Otevřeno je zde přes 130 provozoven. Prodejní plocha prvních hypermarketů začínala na 7 000 metrech čtverečních a postupem času se snížila a průměr kolem 3 000 až 4 000 metrů čtverečních u většiny supermarketů. Společnost ctí hodnoty, jakými jsou výkon, dynamika a férovost. Pro zákazníky pravidelně vydává novinový týdeník Kaufland.