Kaufland Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Kaufland Česká republika v.o.s.
25110161
Ulice
Bělohorská 2428/203
PSČ
16900
Město
Praha
Webové stránky
www.kaufland.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

Hrůza
„Jakto že máte na letáku že prodáváte rýži 5kg v akci od 6.1.a ona už je prodána ve čtvrtek 5.1.odpoledne děláte si z lidí blázny už tak máte vše nehorázně předražené Kaufland mohelnice “


20 %

Mám stížnost.
„V letáku máte 1kg. ramu a v Šumperku už není 2 dny tak proč to proboha dáváte do letáku akorát lžete a je toho daleko víc !!!!!!!!“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Kaufland Česká republika v.o.s.

Kaufland je obchodní značka německých supermarketů a hypermarketů, jejichž historie sahá do roku 1930. Firmu založil Josef Schwarz. Tehdy došlo ke spojení jeho firmy s prodejcem tropického ovoce, čímž vznikl subjekt Lidl & Schwarz KG. Společnost postupně vstoupila do dalších obchodních řetězců, otevřela svou vlastní výrobu masných výrobků a začala se rozvíjet. V roce 1990 Kaufland masivně expanduje do okolních evropských států. A to do Polska, Rumunska, Slovenska, Bulharska, Chorvatska, Moldavska a České republiky. V Česku začala společnost působit od roku 1998 a to pod větví Kaufland Česká republika v.o.s. Otevřeno je zde přes 130 provozoven. Prodejní plocha prvních hypermarketů začínala na 7 000 metrech čtverečních a postupem času se snížila a průměr kolem 3 000 až 4 000 metrů čtverečních u většiny supermarketů. Společnost ctí hodnoty, jakými jsou výkon, dynamika a férovost. Pro zákazníky pravidelně vydává novinový týdeník Kaufland.