Kaufland Česká republika v.o.s.
Informace, kontakt a struktura společnosti
Základní informace
Kotaktní informace a sídlo společnosti
- Název společnosti
- Kaufland Česká republika v.o.s.
- IČ
- 25110161
- Ulice
- Bělohorská 2428/203
- PSČ
- 16900
- Město
- Praha
- Webové stránky
- www.kaufland.cz
Sídlo na mapě
Hodnocení návštěvníků
Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení
Wc turnikety v řetězci Kaufland a proplácení potvrzení o použití WC
„Dobrý den,
zdá se Vám normální,že po nákupu jdu na WC,obdržím potvrzení o zaplacení.Jdu na informace,tam mě informují,že toto mi bude proplaceno při příštím nákupu.Jenže fígl je v tom,že musíte nakupovat v řetězci Kaufland,kde jste vykonal svoji tělesnou potřebu.Např.já byla na WC Kaufland u Tratě v Havířově,následně nakupovat v Kaufland Havířov u AU,no světe div se,oni mi to nemohou proplatit.No ano udělala jsem cirkus,vytočilo mě do běla,že nejenomže mi zadržujete mých 20,KČ,ale ještě nejste schopni vyřešit,aby mi 20,-kč bylo slušně vráceno na ruku a nepodmíněno dalším nákupem a ještě ve stejném obchodě.Nic jednoduššího než zařídít čtečku a vratku peněz na příslušné recepci.“
Nevhodné až skoro arogantní chování
„Dobrý den .Dne 29.3.2024 v 11:18:25 jsem navštívil váš obchod ve Valašském Meziříčí a vaše zaměstnankyně uvedená na pokladním bloku pod číslem jako obsluha 102 kasa 4 měla vůči mě jako INVALIDNÍ OSOBĚ 3 STUPNĚ mající tracheostomii ---- umělou dýchací trubici pod bradou ----- nevhodné chování . Nemyslíte si,že by bylo velmi vhodné aby zaměstnanci podstupovali školení o tom jak se mají chovat nejen vůči Zdravotně tělesně postiženým osobám ale celkově všem zákazníkům. Navštěvuji různé obchody ale takové jednání jsem ještě nikde jinde nezažil, což mne vede k tomu abych se obrátil na Svaz tělesně postižených v České republice o radu Jak se nejlépe bránit proti takovému jednání. Opačné chování než paní pokladní měla vůči mě paní vedoucí ,kterou bych chtěl tímto pochválit.“
Krabičky na saláty.
„Dobrý den, musím se ztotožnit s názorem pana Pavla níže. Poslední typ krabiček, které používáte na saláty, /krabička s víčkem vcelku/ je hrozný. Plast měkký, skoro jako klasický pytlík. Salát doma placatý, zprohýbaný, nechutný pohled. A otevřít to nadělení, to už je opravdu nadlidský úkol.
Začala jsem proto saláty kupovat jinde /Globus, Tesco, Billa.../nemám opravdu už chuť se s tím zlobit.
Všimla jsem si, že lidé kvůli těmto obalům nadávají hodně. Buď změňte balení na ty původní krabičky, nebo Vám budou saláty zbývat.
Ono, jak se říká, co je nové, za h....stojí. V tomto případě je to pravda.
“
Stížnost
„Zakoupil jsem u Vás 5kusů bomboniér zn. Favourites , 165g , garance 7.26 , L7355 W5 všechny uvnitř bělavá čokoláda a naprosto vyschlé , žel neměl jsem již prodejní lístek , vše letělo do popelnice a nestalo se tak poprvé . Nechápu jak toto můžete prodávat a jsem zvědav na Vaši odpověď . “
Zadny
„Takové zloděje jsem ještě nevydel“
K zamyšlení
„Dobrý den,
dnes jsem navštívil váš supermarket, a mimo jiné si chtěl koupit Svatomartinská vína. Bohužel v nabídce nebyla, že se musí začít prodávat až zítra tj. 11.11. Je v pořádku, že se ctí ona tradice, ale dám příklad: vánoční kapři se také neprodávají jenom v určený Štědrý den, a neznám nikoho, kdo si ho koupí předem, že by si ho snědl dříve. A tak si myslím, že pokud mám ctít tradici, tak to tak bude i s vínem. Bohužel já se již zítra do obchodu nedostanu, a myslím si že nebudu sám, proto si vína nekoupím a vy ty zbylá budete prodávat a nabízet ještě v prosinci a lednu, ne-li později.
prosím zamyslete se nad tím a poučte pro příští rok. Děkuji za pochopení.
M.Halac “
maso s pultu
„Dobry den jako byvala prodavačka masa se mi nelibi že nařizujete zaměstnancům a omezujete zákaznika když si kuouje u vas maso s pultu jako zákaznik si boži zaplatim a taky mam narok si vybrat co chci koupit a ne co mi prodavačka řekne že to maji nařizeno se shora Tohle už si dovolujete opravdu hodně Jsou to penize zákaznika a zakaznik ma pravo si zboži koupit takove jaké chce a kolik jestli kg nebo 30 dkg Už je to vše přes čaru co si dovolujete jako řetězec natlak na zakaznika “
Připomínka k obalům u pultového prodeje.
„Nakupuji v Kauflandu v Jeseníku, jsem spokojen, ale mám zásadní připomínku k plastovým krabičkám u pultového prodeje, dle mého názoru absolutně nevhodné, dříve byly používány lepší. Není to pouze můj osobní názor. Díky za případné řešení.“
Hrůza
„Jakto že máte na letáku že prodáváte rýži 5kg v akci od 6.1.a ona už je prodána ve čtvrtek 5.1.odpoledne děláte si z lidí blázny už tak máte vše nehorázně předražené Kaufland mohelnice “
Mám stížnost.
„V letáku máte 1kg. ramu a v Šumperku už není 2 dny tak proč to proboha dáváte do letáku akorát lžete a je toho daleko víc !!!!!!!!“
Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz