Lidl Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Lidl Česká republika v.o.s.
26178541
Ulice
Nárožní 1359/11
PSČ
15800
Město
Praha 13
Webové stránky
www.lidl.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

U Lidl Plus jediskriminace zákazníků, kteří nemají chytrý telefon
„Jste jediný řetězec, který zvýhodňuje zákazníky s chytrým telefonem. Spousta starších lidí má tlačítkový telefon a nemůže tudíž využívat služby Lidl Plus. Je to neférové a tímto způsobem ztrácíte mnoho zákazníků, kteří by do Vašich prodejen chodili. Žádám Vás abyste tento problém sdělili nejvyšším představitelům této firmy a abyste umožnili i těmto zákazníkům využívat služby Lidl Plus. Můžete mi vysvětlit proč to děláte? Děkuji. Alena Halámková“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Lidl Česká republika v.o.s.

Lidl je obchodní značka patřící společnosti Lidl & Schwarz-Gruppe. Ta byla založena v roce 1973 a od počátku se věnuje prodeji potravin a přidruženému sortimentu. Jejím zakladatelem je Dieter Schwarz, který dokázal Lidl prosadit mezi top deset značek v Německu s tímto zaměřením. Společnost začala postupem času působit po celé Evropě a také ve Spojených státech amerických. Lidl & Schwarz-Gruppe mimo jiné vlastní také hypermarkety Kaufland. V České republice se Lidl objevil v roce 2003, kdy bylo otevřeno 50 prodejen. Růst značky na sebe nenechal dlouho čekat a v současnosti je v provozu 240 prodejen včetně čtyř logistických center. Pro Lidl pracuje v České republice asi 11 000 zaměstnanců. Filozofie společnosti Lidl je celkem jednoduchá. Nabízet zákazníkům především privátní značky potravin, jež tvoří 80 % produktového portfolia. Lidl získal v Česku řadu ocenění, jakými jsou například Obchodník roku nebo Nejdůvěryhodnější značka.