Lidl Česká republika v.o.s.
Informace, kontakt a struktura společnosti
Základní informace
Kotaktní informace a sídlo společnosti
- Název společnosti
- Lidl Česká republika v.o.s.
- IČ
- 26178541
- Ulice
- Nárožní 1359/11
- PSČ
- 15800
- Město
- Praha 13
- Webové stránky
- www.lidl.cz
Sídlo na mapě
Hodnocení návštěvníků
Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení
Doposud jsem měla dobré zkušenosti,ale mé výhrady od lonského května vyustily nyní........
„Dnes jsem nabyla velice nepříjemnou zkušenost v této dosud mnou navštěvované firmě.Neochota reklamovat!
Pokladní ,která údajně končila dnes ve 13hodin na pokladně č.1 mě nevrátila pro mne dost značný obnos a to 1500,-Kč .Je to má hloupost,které ona využila.Jsem důchodce a proto zveřejňuji tuto svou zkušenost. Vedoucí,který měl službu a kameru snímající pokladnu nad sebou mě řekl " vždyť by mohl každý požadovat vrácení????" Nepřeji nikomu takovéto zkušenosti.“
Akce
„Vůbec nechápu letákové akce,jen namátkou minulí týden akce Kečup 1500g za 49,90 odpoved na prodejně nedodali nám ho ,dnes akce papírové ůtěrky 8 ks 89,90 odpověd na prodejně nedostali jsme je,přijde mě že jen lákáte lidi na akce pak nic nemáte ale oni si něco koupí je to posvod na lidi“
nákup kaštanů
„Dne 20.12.22 jsem zakoupila v Lidlu v Atriu Hradec Králové jedlé kaštany. Pečlivě jsem je vybírala podle vzhledu, ale to nestačilo. Rodina se na ně těšila, nejsou nejlevnější a po upečení jsme jich 2/3 vyhodili, protože uvnitř byla zelená plíseň. Ona se před uvedením do prodeje nekontroluje kvalita? Byl to podvod na zákazníky.“
Negativní hodnocení
„Jsem z Prahy, jsem vzdělaný v mimořádném rozsahu (5 x VŠ), a téměř celý život zřizuji a financuji výchovné projekty pro děti z rozvrácených rodin. Po více jak 40 letech angažování v roli experta s celosvětovou působností postupně omezuji působení v cizině a zapojuji se postupně do nákupů potravin ve vašich prodejnách v Praze. V pondělí 14.2. t.r. si vyhledal slevy na některé produkty v Lidlu Opatovská na Praze 11, kam pravidelně chodím nakupovat pro seniory a děti. V propagačním letáku jsem si našel produkty, které kupuji nejčastěji (drůbeží a krůtí mase ve skle za cenu 29,90.Kč, drůbeží šunku, jablka, sladké pečivo, jogurty, sýry zeleninu, atd. V prodejně jsem zjistil od pracovníka, že avizované slevy v letáku jsou určeny výhradně uživatelům aplikace!! Dnes jsem si na internetu četl odezvu tohoto podrazu zejména seniory, kteří aplikaci nikdy neakceptují z důvodu neznalosti využívání této slevové podmínky. Všechny diskusní připomínky jsou velice kritické s pohrůžkou že přejdou kupující k jinému prodejci. Tato hloupost vás může stát odchodu až tisíců kupujících. Jsem jako právník (a novinář) dohodnutý s ministrem obchodu na setkání, kde ho o vašem nestoudném chování budu informovat. Žijeme jako národ ve velice složité době, na kterou doplácejí nejvíce senioři a děti z chudých rodin. Hlavně když LIDL si přijde díky neustálému zdražování si přijde na své!! Tuto informaci jsem chtěl původně zaslat vedení LIDL.cz, ale nikdo nebere telefon. Asi ví proč. “
Aplikace Lidl plus
„Zcela souhlasím s kritikou, kterou uvádí paní Halámková. Nemám nic proti tomu, že se v řadě supermarketů zavádějí moderní způsoby nakupování, ale pokud jsou slevy na zboží navázány pouze na aplikaci v chytrém telefonu, je to diskriminující pro starší generaci zákazníků, kteří buďto chytrý telefon nevlastní anebo nejsou tak zdatní, aby si aplikaci stáhli a uměli ji používat. Přitom každý důchodce by rozhodně rád nakoupil zboží ve slevě, protože zpravidla nedisponuje tolika penězi, jako člověk v produktivním věku. Ptám se, proč Lidl neumožňuje nakupovat zboží ve slevě kromě aplikace v mobilu i na fyzickou kartu? Tu si může pořídit i důchodce bez telefonu a také to tak jiné obchodní řetězce umožňují. Lidl však ne a určitě tak přichází o část starších zákazníků,
kteří tento "výhodný" způsob nákupu zboží ve slevě považují za diskriminaci. Byl bych rád, kdyby se tento příspěvek dostal k managementu řetězce Lidlu, protože snahy o pokrokové systémy nakupování nelze zastavit, ale je vždycky třeba promýšlet, jestli určitou část zákazníků neznevýhodní. Na závěr uvedu to, že jsem důchodce a aplikaci Lidl plus považuji ze strany vašeho řetězce za zradu. F. Uma. “
U Lidl Plus jediskriminace zákazníků, kteří nemají chytrý telefon
„Jste jediný řetězec, který zvýhodňuje zákazníky s chytrým telefonem. Spousta starších lidí má tlačítkový telefon a nemůže tudíž využívat služby Lidl Plus. Je to neférové a tímto způsobem ztrácíte mnoho zákazníků, kteří by do Vašich prodejen chodili. Žádám Vás abyste tento problém sdělili nejvyšším představitelům této firmy a abyste umožnili i těmto zákazníkům využívat služby Lidl Plus. Můžete mi vysvětlit proč to děláte? Děkuji. Alena Halámková“
Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz