Lidl Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Lidl Česká republika v.o.s.
26178541
Ulice
Nárožní 1359/11
PSČ
15800
Město
Praha 13
Webové stránky
www.lidl.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

Negativní hodnocení
„Jsem z Prahy, jsem vzdělaný v mimořádném rozsahu (5 x VŠ), a téměř celý život zřizuji a financuji výchovné projekty pro děti z rozvrácených rodin. Po více jak 40 letech angažování v roli experta s celosvětovou působností postupně omezuji působení v cizině a zapojuji se postupně do nákupů potravin ve vašich prodejnách v Praze. V pondělí 14.2. t.r. si vyhledal slevy na některé produkty v Lidlu Opatovská na Praze 11, kam pravidelně chodím nakupovat pro seniory a děti. V propagačním letáku jsem si našel produkty, které kupuji nejčastěji (drůbeží a krůtí mase ve skle za cenu 29,90.Kč, drůbeží šunku, jablka, sladké pečivo, jogurty, sýry zeleninu, atd. V prodejně jsem zjistil od pracovníka, že avizované slevy v letáku jsou určeny výhradně uživatelům aplikace!! Dnes jsem si na internetu četl odezvu tohoto podrazu zejména seniory, kteří aplikaci nikdy neakceptují z důvodu neznalosti využívání této slevové podmínky. Všechny diskusní připomínky jsou velice kritické s pohrůžkou že přejdou kupující k jinému prodejci. Tato hloupost vás může stát odchodu až tisíců kupujících. Jsem jako právník (a novinář) dohodnutý s ministrem obchodu na setkání, kde ho o vašem nestoudném chování budu informovat. Žijeme jako národ ve velice složité době, na kterou doplácejí nejvíce senioři a děti z chudých rodin. Hlavně když LIDL si přijde díky neustálému zdražování si přijde na své!! Tuto informaci jsem chtěl původně zaslat vedení LIDL.cz, ale nikdo nebere telefon. Asi ví proč. “


20 %

Aplikace Lidl plus
„Zcela souhlasím s kritikou, kterou uvádí paní Halámková. Nemám nic proti tomu, že se v řadě supermarketů zavádějí moderní způsoby nakupování, ale pokud jsou slevy na zboží navázány pouze na aplikaci v chytrém telefonu, je to diskriminující pro starší generaci zákazníků, kteří buďto chytrý telefon nevlastní anebo nejsou tak zdatní, aby si aplikaci stáhli a uměli ji používat. Přitom každý důchodce by rozhodně rád nakoupil zboží ve slevě, protože zpravidla nedisponuje tolika penězi, jako člověk v produktivním věku. Ptám se, proč Lidl neumožňuje nakupovat zboží ve slevě kromě aplikace v mobilu i na fyzickou kartu? Tu si může pořídit i důchodce bez telefonu a také to tak jiné obchodní řetězce umožňují. Lidl však ne a určitě tak přichází o část starších zákazníků, kteří tento "výhodný" způsob nákupu zboží ve slevě považují za diskriminaci. Byl bych rád, kdyby se tento příspěvek dostal k managementu řetězce Lidlu, protože snahy o pokrokové systémy nakupování nelze zastavit, ale je vždycky třeba promýšlet, jestli určitou část zákazníků neznevýhodní. Na závěr uvedu to, že jsem důchodce a aplikaci Lidl plus považuji ze strany vašeho řetězce za zradu. F. Uma. “


20 %

U Lidl Plus jediskriminace zákazníků, kteří nemají chytrý telefon
„Jste jediný řetězec, který zvýhodňuje zákazníky s chytrým telefonem. Spousta starších lidí má tlačítkový telefon a nemůže tudíž využívat služby Lidl Plus. Je to neférové a tímto způsobem ztrácíte mnoho zákazníků, kteří by do Vašich prodejen chodili. Žádám Vás abyste tento problém sdělili nejvyšším představitelům této firmy a abyste umožnili i těmto zákazníkům využívat služby Lidl Plus. Můžete mi vysvětlit proč to děláte? Děkuji. Alena Halámková“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Lidl Česká republika v.o.s.

Lidl je obchodní značka patřící společnosti Lidl & Schwarz-Gruppe. Ta byla založena v roce 1973 a od počátku se věnuje prodeji potravin a přidruženému sortimentu. Jejím zakladatelem je Dieter Schwarz, který dokázal Lidl prosadit mezi top deset značek v Německu s tímto zaměřením. Společnost začala postupem času působit po celé Evropě a také ve Spojených státech amerických. Lidl & Schwarz-Gruppe mimo jiné vlastní také hypermarkety Kaufland. V České republice se Lidl objevil v roce 2003, kdy bylo otevřeno 50 prodejen. Růst značky na sebe nenechal dlouho čekat a v současnosti je v provozu 240 prodejen včetně čtyř logistických center. Pro Lidl pracuje v České republice asi 11 000 zaměstnanců. Filozofie společnosti Lidl je celkem jednoduchá. Nabízet zákazníkům především privátní značky potravin, jež tvoří 80 % produktového portfolia. Lidl získal v Česku řadu ocenění, jakými jsou například Obchodník roku nebo Nejdůvěryhodnější značka.