Lidl Česká republika v.o.s.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Lidl Česká republika v.o.s.
26178541
Ulice
Nárožní 1359/11
PSČ
15800
Město
Praha 13
Webové stránky
www.lidl.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


60 %

Výrobek byl poživatelný jen v případě nejvyšší nouze
„Zakoupila jsem výrobek Mac&cheese ve dvou prodejnách /Kosmonosy, Doksy/ při vaší akci. Přestože jsem je připravila přesně dle návodu a během záruční doby, která mimochodem stále trvá, ani jednou jídlo nebylo ani zdaleka takové, jak má být. Hodnotila bych ho jako téměř nepoživatelné. Rozvařené těstoviny plavaly ve vodě a dle mého chybělo to hlavní - sýr. Jistě jsem nebyla jediná s tímto zjištěním, tak by mě zajímalo, jak se k tomu postavíte. Účtenky už samozřejmě nemám, pouze jeden obal. P.S. V rámci akce neplýtvání potravinami z výrobku sleju vodu a večer ten zbytek nabídnou psovi. Ale zdá se mi to trochu drahé, krmit psa rozvařenými těstovinami za stovku. Alena Prouzová“


100 %

Jsem zklamán přístupem k zákazníku.
„Dne 28.6. jsem uskutečnil nákup v MB. Po kontrole účtenky jsem zjistil, že místo jednoho kusu jablka byl účtován meloun v ceně 125,71Kč. Omyl se stane nezlobím se. Ale 3.8. jsem udělal nákup v Brandýs nad Labem, kde jsem se snažil vyreklamovat chybu. Danému problému se věnovala vedoucí provozu, která kategoricky danou reklamaci odmítla vyřídit se slovy, že to není její problém a že vyřizuje pouze reklamace z jejich pobočky. Sklapl jsem podpatky a odporoučel se. Dnes jsem provedl reklamaci s úspěchem v MB. Otázka spočívá v tom kdo je v pobočce Brandýs nad Labem za vedoucí, která takto jedná s pravidelným zákazníkem vašeho řetězce a neakceptuje zásady nařízené vedením společnosti s tím, že nebude okrádat své zaměstnance s tím, že by jí to šlo do manka. Dnes jsem se dozvěděl, že na danou reklamaci jsem měl právo na vyřízení. Takový přístup vedoucího takové prestižní firmy je prostě neakceptovatelný. Předem děkuji za odpověď Váš zákazník. “


20 %

Meloun..
„Sleva do 7.7.24. 11,50 kč/kg ,další sleva téhož od 11.7.24 ..”jen”16,90 kč/kg ,trumfuje Vás jen “sestra či matka”Kaufland sleva téhož 16,90 kč.Máte zákazníka za mozek amputovaného děbila?Když píší 11. 7 0 “slevě”melounů,tak se to může tykat pouze ceny předchozí a ne fantazmagorie 79,90 kč,sena ,za kterou koupíte jinde kg masa.Mimochodem,došel nový prospekt Kaufland od 10.7 cena 8,90 kg.Ti “zlevnily” dokonce o 59% prý z 21,90 na 8,90 kč..To jsou vše Hausnummer z chorobných hlav.No a “poctiví”jste taky.V součtu nákupů za červenec vykazujete u mě nákupy za 875,23 kč.To není můj nákup,protože jsem 1.7 nakoupil za 807 kč a 4.7 za 899,00 kč.Do jaké základky vaší IT chodili?Lžete a podvádíte tak průhledně,že by jste mohli od fleku do politiky..Zdravím Zdenek“


20 %

Žatec lidl hrůza,samoobslužné pokladny děs,prodavačka nepříjemná.Zákaznice jí slušně požádala o pomoc a ta na ni vyjela že nemá čas tak musí paní počkat.Chápu že zrovna v tu chvíli neměla čas ale dá se to říct slušně.


20 %

nevím
„Trutnovský Lidl je skutečně fenomén: zavíráme pokladnu č. .., otvíráme pokladnu č. .... za půl hodiny klidně desetkrát. Když jsem tam byl dnes, otevřeli č. 6, po třech zákaznících opět zavřeli č. 6. Pracovně tomu říkám U BLBEJCH NA PŮDĚ. V žádném jiném Vašem obchodě jsem se s touto zvláštností, která se míjí s rozumem ještě nesetkal. Občas navštívím Náchod, Jaroměř, N. Paku nebo Prdubice, ale nic, normální provoz, jen ten Trutnov má zálibu v hlášení a honění zákazníků mezi pokladnami. Asi by jste si ty veselé pracovnice se sluchátky v uších měli trochu porovnat, už jste opravdu mnoha lidem k smíchu. “


40 %

Jak ráda jsem chodila do Lidlu,ale dnes už začínám mít pochyby.
„3.6,2024 v Blatné v letáku akce na kuřecí řízek a já jsem tam v 8 hodin a jen jedno bakční balení,přitom to máte až doneděle v letáku.Do města jezdím z vesnice a nemohu tam jezdit denně děkuji.“


60 %

tisková chyba + hodnocení
„Upozorňuji na tiskovou chybu ve Vašem letáku, kde na titulní straně letáku dole je napsáno: " NIŽŠÍ CENY KAŽDÝ DEN". Správně by mělo být uvedeno: " VYŠŠÍ CENY KAŽDÝ DEN". A ty slevy podmíněné nákupem nad 300,- Kč to Vás tedy vůbec nectí.“


60 %

Stále častěji uvedené slevněné zboží v letácích není v prodejně.
„Například Vámi inzerovaný Aperol v letáku, na prodejně v Horovicích dnes ve 14.30 hod ani kus.“


20 %

Nespokojenost
„Kdysi jsem ráda v Lidlu nakupovala. Bohužel nyní jste jedni z nejdražších a proto nakupuji jinde. “


20 %

neni co hodnotit i ta jedna hvězdička je moc
„zdravim,chtěl bych se dozvědět proč?inzerované zboží z letaku LIDL deklarované k zakoupení jen v prodejnách NENI!?? a neni to záležitost jednorázová,spíše stále častější.NENÍ to ani záležitost vyprodání tohoto inzerovaného zboží,návštěvy prodejen LIDL hned na otvírací dobu!Má to snad být marketingová záležitost??nebo si snad LIDL dělá legraci ze zákazníků???“


60 %

Stížnost
„Před týdnem jsem upadla před Jídlem v Mostě na rohozce.jela jsem hned na chirurgii,mám sádru a nastiply kotník.meli byste lépe zabezpečit rohož nebo jak to mám nazvat a ne dat ceduli dovnitř před otevíracím dveřmi do obchodu.anejsem jediná,paní, kteří mi pomohli mi sdělili,že viděli den předem taky spadnout paní a u lékaře mi bylo sděleno,že jim tam upadla kolegyně.Jsem teď 6 neděl upoutána být doma a zatím na lůžku.Je mi 67 let,doufám,že to bude za 6 neděl vporadku. Ještě že mám děti,které mi pomáhají jak jen to jde a zároveň o manžela,který je ovšem teď nastydlý.Meli byste se vazovat řešení,kde se lidem nic nestane jako v jiných obchodech.Zdenka“


20 %

Nevím
„Dnes se citim Lidlem velmi nechutně podveden prach prostě skoro okraden. Po nákupu jsme zjistili že avizovaná sleva na lidl kupón byla mylná informace. Bylo podmínkou že nákup bude nad 300kč.Ano nákup byl nad 300kč ale vše skončilo po předložení lístků od obalů. Takže se to odečetlo z nákupu a sleva kupón zmizela a počítalo se to za původní cenu. Nikde info o tom že nákup ovlivní vrácené obaly. Prostě prach sprostá zlodějina. Z mého pohledu je to šarlatanství ze strany Lidlu a mazanost. Neuvede přesné informace a tim úmyslně okrádá. Určitě to neovlivní jedna prodejna ale je to celorepublikový. “


100 %

brambory letošní sklizně...spokojenost,cena Gemerky super
„Lidl v Chlumci nad. C,v Pražské ul.čp.823..NAKUPv 15.38 u pokladny č.2.(tuším)č.uctenky 04253 terminál Lidl2372-53268237,účet cinil398.16Kč U pokladny vstřícná p.pokladni,se vším ochotně pomohla včetně aplikace Lidlu, v mém tabletu,pro ktery je malo místa ...Pomohla i s uloženim nakupu do batohu.přidala úsměv,popřála i pěkný víkend. Potěšila mne,zákazníci.. opravdu už ve vyšším věku .Je jistě všem příkladem.Zasluhuje vaši pochvalu i větší ohodnocení práce.Dekuji Eš.Tel.725 849 777“


20 %

řešení reklamace
„Dobrý den, takřka 3 měsíce řešíte reklamaci čtyř Akumulátorů 20V/8Ah a stále nejste schopni reklamaci dořešit“


60 %

Reklamace zboží - konkrétně. Parside AKU ruční vysavač - nejde odeslat. Na kontaktním formuláři nelze potvrdit E-mail .
„Nakupuji výhradně výrobky AKU Parkside, a vždy jsem byla spokojená. 7.11.2022 jsem zakoupila PARKSIDE Aku ruční vysavač a porouchal se ulomením části na UH sběrné nádobě a vysavač je nepoužitelný. Tentokrát nespokojenost s kvalitou.“


20 %

Nejsem spokojena
„Jak to že mám body 2700 když jsem jenom jeden nákup 7999 nevím jak to pocitate“


20 %

Nákup zboží v akci
„Od čtvrtka 11.5.2023 mělo být v akci pivo,velkopopovický kozel 11 v plechu,bohužel v den akce nebylo ani jinde v Lídlu.Druhý den jsem to zkusil znovu a ač bylo po půl 8,tak mi bylo řečeno že je již vyprodané a to samé se stalo před časem!!! Asi dobrý obchod. Jenom těch peněz za benzin co jsem zbytečně projel!!!“


20 %

mám výhrady - viz slovní hodnocení, velmi často bývá nedostatek zboží, které běžně kupuji
„Dnes jsem hned rano v 7.oo h byla ve vaší prodejně v Jihlavě v Jiráskově ulici. Podle vašeho letáku jsem si chtěla koupit prošívanou bundu za 499- Kč, . V nabídce byla od 13.4. a už v těch 7 hodin tam byl jeden kus velikosti S. Nestalo se mi to poprvé a tímto jste přišli o zákazníka. “


20 %

Znojemska
„Moje zkušenost s vaším výrobkem znojemská pečeně s rýží je dost otřesná bude mi 70 a ještě si pamatuji jak chutnalo v padesátých letech v školní jídelně mám pocit že tato vaše bezchuťovka by neobstála i tehdy koupil jsem to jako že se to někdy hodí tak nyní při rekonstrukci koupelny jsem to snědl a nezaručuji že mi nebude šoufl ale jinak přeji ať se vám daří ať to ty blbý lidi dál kupujou.Zdraví Hájek “


20 %

HNUS NAD HNUS
„Jsem už naprosto´vytočená. Vracela jsem zboží za cca 1900,- Do dnešního data a je to už 2 měsíce nemam nic. Absolutní bordel. Napíšu mail, jedna chce číslo zákazníka, druhá číslo objednávky, zřejmě nikdo neumí číst v dobropisu, který mi kdysi poslali. Na telefonu sedí jen blbky, které neumí vůbec nic a jejich sdělení, že je věc v procesu je na zabití. Nikde jinde se mi to nestalo. Kontakty na vedení je zřejmě přísně tajné, nikde jsem ho nenašla. Není to až takový problém vyřešit reklamaci, sama jsem to občas v práci dělala, ale to by museli vědět, co dělá levá a pravá ruka“


60 %

podvod na zákazníky
„Vážení, jsem hrubě nespokojen s prodejnou v Roudnici nad Labem. Na vašich letácích inzerujete prodej kachních stehen v době od 30. ledna a dále v 5 týdnu. Jak včera tak i dnešního dne t.j. 31. 1. 2023 kachních stehen nedočkal. Při návštěvě prodejny mně bylo řečeno, že uvedená kachní stehna jsou teprve vybalována, že je málo obsluhy. Tak jsem čekal dalších 45 minut a po této době bylo řečeno ze strany obsluhy prodejny, že žádná kachní stehna nebyla ze strany vedení podniku dodána. Takže, vážené vedení společnosti LIDL jdětě do Prčic a to jsem se musel držet, abych vás neposlal do nějakého méně příznivějšího místa. Příště ve vašich inzerentních letácích se zdržte klamavé reklamy, příště na vaše jednání budu mít stížnost k institucím, které jsou kompetentní řešit takové jednání. Zdravím vás a příště se chovejte k zákazníkům podstatně vstřícněji.“


20 %

Doposud jsem měla dobré zkušenosti,ale mé výhrady od lonského května vyustily nyní........
„Dnes jsem nabyla velice nepříjemnou zkušenost v této dosud mnou navštěvované firmě.Neochota reklamovat! Pokladní ,která údajně končila dnes ve 13hodin na pokladně č.1 mě nevrátila pro mne dost značný obnos a to 1500,-Kč .Je to má hloupost,které ona využila.Jsem důchodce a proto zveřejňuji tuto svou zkušenost. Vedoucí,který měl službu a kameru snímající pokladnu nad sebou mě řekl " vždyť by mohl každý požadovat vrácení????" Nepřeji nikomu takovéto zkušenosti.“


20 %

Akce
„Vůbec nechápu letákové akce,jen namátkou minulí týden akce Kečup 1500g za 49,90 odpoved na prodejně nedodali nám ho ,dnes akce papírové ůtěrky 8 ks 89,90 odpověd na prodejně nedostali jsme je,přijde mě že jen lákáte lidi na akce pak nic nemáte ale oni si něco koupí je to posvod na lidi“


40 %

nákup kaštanů
„Dne 20.12.22 jsem zakoupila v Lidlu v Atriu Hradec Králové jedlé kaštany. Pečlivě jsem je vybírala podle vzhledu, ale to nestačilo. Rodina se na ně těšila, nejsou nejlevnější a po upečení jsme jich 2/3 vyhodili, protože uvnitř byla zelená plíseň. Ona se před uvedením do prodeje nekontroluje kvalita? Byl to podvod na zákazníky.“


20 %

Negativní hodnocení
„Jsem z Prahy, jsem vzdělaný v mimořádném rozsahu (5 x VŠ), a téměř celý život zřizuji a financuji výchovné projekty pro děti z rozvrácených rodin. Po více jak 40 letech angažování v roli experta s celosvětovou působností postupně omezuji působení v cizině a zapojuji se postupně do nákupů potravin ve vašich prodejnách v Praze. V pondělí 14.2. t.r. si vyhledal slevy na některé produkty v Lidlu Opatovská na Praze 11, kam pravidelně chodím nakupovat pro seniory a děti. V propagačním letáku jsem si našel produkty, které kupuji nejčastěji (drůbeží a krůtí mase ve skle za cenu 29,90.Kč, drůbeží šunku, jablka, sladké pečivo, jogurty, sýry zeleninu, atd. V prodejně jsem zjistil od pracovníka, že avizované slevy v letáku jsou určeny výhradně uživatelům aplikace!! Dnes jsem si na internetu četl odezvu tohoto podrazu zejména seniory, kteří aplikaci nikdy neakceptují z důvodu neznalosti využívání této slevové podmínky. Všechny diskusní připomínky jsou velice kritické s pohrůžkou že přejdou kupující k jinému prodejci. Tato hloupost vás může stát odchodu až tisíců kupujících. Jsem jako právník (a novinář) dohodnutý s ministrem obchodu na setkání, kde ho o vašem nestoudném chování budu informovat. Žijeme jako národ ve velice složité době, na kterou doplácejí nejvíce senioři a děti z chudých rodin. Hlavně když LIDL si přijde díky neustálému zdražování si přijde na své!! Tuto informaci jsem chtěl původně zaslat vedení LIDL.cz, ale nikdo nebere telefon. Asi ví proč. “


20 %

Aplikace Lidl plus
„Zcela souhlasím s kritikou, kterou uvádí paní Halámková. Nemám nic proti tomu, že se v řadě supermarketů zavádějí moderní způsoby nakupování, ale pokud jsou slevy na zboží navázány pouze na aplikaci v chytrém telefonu, je to diskriminující pro starší generaci zákazníků, kteří buďto chytrý telefon nevlastní anebo nejsou tak zdatní, aby si aplikaci stáhli a uměli ji používat. Přitom každý důchodce by rozhodně rád nakoupil zboží ve slevě, protože zpravidla nedisponuje tolika penězi, jako člověk v produktivním věku. Ptám se, proč Lidl neumožňuje nakupovat zboží ve slevě kromě aplikace v mobilu i na fyzickou kartu? Tu si může pořídit i důchodce bez telefonu a také to tak jiné obchodní řetězce umožňují. Lidl však ne a určitě tak přichází o část starších zákazníků, kteří tento "výhodný" způsob nákupu zboží ve slevě považují za diskriminaci. Byl bych rád, kdyby se tento příspěvek dostal k managementu řetězce Lidlu, protože snahy o pokrokové systémy nakupování nelze zastavit, ale je vždycky třeba promýšlet, jestli určitou část zákazníků neznevýhodní. Na závěr uvedu to, že jsem důchodce a aplikaci Lidl plus považuji ze strany vašeho řetězce za zradu. F. Uma. “


20 %

U Lidl Plus jediskriminace zákazníků, kteří nemají chytrý telefon
„Jste jediný řetězec, který zvýhodňuje zákazníky s chytrým telefonem. Spousta starších lidí má tlačítkový telefon a nemůže tudíž využívat služby Lidl Plus. Je to neférové a tímto způsobem ztrácíte mnoho zákazníků, kteří by do Vašich prodejen chodili. Žádám Vás abyste tento problém sdělili nejvyšším představitelům této firmy a abyste umožnili i těmto zákazníkům využívat služby Lidl Plus. Můžete mi vysvětlit proč to děláte? Děkuji. Alena Halámková“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Lidl Česká republika v.o.s.

Lidl je obchodní značka patřící společnosti Lidl & Schwarz-Gruppe. Ta byla založena v roce 1973 a od počátku se věnuje prodeji potravin a přidruženému sortimentu. Jejím zakladatelem je Dieter Schwarz, který dokázal Lidl prosadit mezi top deset značek v Německu s tímto zaměřením. Společnost začala postupem času působit po celé Evropě a také ve Spojených státech amerických. Lidl & Schwarz-Gruppe mimo jiné vlastní také hypermarkety Kaufland. V České republice se Lidl objevil v roce 2003, kdy bylo otevřeno 50 prodejen. Růst značky na sebe nenechal dlouho čekat a v současnosti je v provozu 240 prodejen včetně čtyř logistických center. Pro Lidl pracuje v České republice asi 11 000 zaměstnanců. Filozofie společnosti Lidl je celkem jednoduchá. Nabízet zákazníkům především privátní značky potravin, jež tvoří 80 % produktového portfolia. Lidl získal v Česku řadu ocenění, jakými jsou například Obchodník roku nebo Nejdůvěryhodnější značka.