Penny Market s.r.o.Logo

Informace, kontakt a struktura společnosti

Základní informace

Kotaktní informace a sídlo společnosti

Název společnosti
Penny Market s.r.o.
64945880
Ulice
Počernická 257
PSČ
25073
Město
Radonice
Webové stránky
www.penny.cz

Sídlo na mapě

Hodnocení návštěvníků

Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení

Vložit hodnocení a recenzi


20 %

Stížnost na vašeho pracovníka Tomáše Zemana Penny market Praha ul. Mukařovského
„Dne 20.11.2023 v 10.44 h. jsem nakupovala v Penny. Po zaplacení jsem si zkontrolovala účtenku a zjistila jsem u jednoho výrobku rozdíl v ceně oproti ceně regálové. Paní pokladní mně zavolala výše zmíněného pracovníka, který mně oznámil, že cena již neplatí. Upozornila jsem ho, že chci vrátit finanční rozdíl. Velmi neurvale oznámil pokladní ať mně ty "blbý tři koruny vrátí". Velmi mě jednání vašeho pracovníka urazilo, protože jsem měla pocit, že jako důchodkyně ho svým upozorněním obtěžuji. Je na vašem zvážení, zda si takového člověka proškolíte, aby věděl jak se má chovat k zákazníkům, anebo zda se s ním rozloučíte. “


20 %

Proč nesvítí veřejné osvětlení
„V Chomutově v ul. Bezručova je na parkovišti před obchodem PENNY instalováno veřejné osvětlení parkoviště, Zákazníci kteří večer nakupují v PENNY si poté za tmy nákladají své nákupy do vozidla. Proč tedy večer není pakoviště osvětleno ?“


20 %

chybi nektere zbozi
„dnes 2.11.2023 meli byt madarske kachny na prodejne zruc n. s.v 10hod.nic .rada bych vedela duvod.“


20 %

Nula hodnoceni
„Dne 3.10. 23 jsem byl v 7.30h pro svačinu v prodejně Penny, Ústí nad Labem, Krásné Březno. Vaše prodavačka údajně neměla nazpátek na 2000kč.Když jsem ji slušně upozornil, že si bude muset sehnat nazpět, vložil se do našeho hovoru pracovník Vaší ostrahy, který mě začal hrubě urážet a při opuštění obchodu i fyzicky napadl. (viz kamerový záznam). Zakázal jsem celé naší rodině a příbuzným návštěvu tohoto zařízení(7 rodin). Raději půjdeme ke konkurenci, i když je trochu dražší. Přeji ať se vám zvedají tržby. S tímto přístupem. “


20 %

Neustálé fronty u pokladny
„Nedávejte si žádné závazky, čtyři zákazníci u pokladny -otevřeme další volnou pokladnu. Stráž pod Ralskem i když jedou dvě pokladny u každé tak 10-15 lidí tak další se otevře až když si prodavačky v klidu dokouří svoji cigaretku na rampě.“


40 %

velká nespokojenost.
„Penny v Lomnici nad Popelkou, ať je akce jakáko li, tak v 1/2 8 h. zboží není. A to je u všeho. Máslo v akci není už v 8h., dnesmá být v akci cukr a opět v 1/2 9h. opět není a to je se vším. Otevřeno je od 7 h. Tady není jiný obchod, kromě veitnamců a tady v penny problém.Prosím o prošetření jak je tohle možné. Když platí akce celý den, nebo i déle není k dostání. Děkuji Doubková “


20 %

Plné parkoviště před obchodním domem.
„Pokaždé když jedu nakupovat je plné parkoviště. Auta si tam parkují lidé co jezdí ráno do práce vlakem a také ti co bydlí okolo. Zákazník co jede nakupovat nemá kde zaparkovat,tak tam raději nejde.“


60 %

brambory
„V Penny Labská Louka H.K. jsem koupila brambory od farmy Hrdla Dolánky n.Ohří. Třetina nepoužitelná, nakopaná, zkažená. Stížnost farmě bez odezvy. Kvalia tak ke krmení prasat. “


60 %

jacobs deouwe egberts
„Zajímalo by mě prosím Vás,proč nevede v své síti kávu značkek JACOBS,DEOUWE EGBERTS??????? Předem děkuji za odpovědˇ.“


20 %

Katastrofa prodejna
„Byla sem dnes v sobotu 21.1..v prodejně v Mostě, ulice višňova, učnice co dávají pečivo do regálů vůbec neměli igelitove rukavice, doplňovaly holýma rukama, takže to je nehygienický, u při vstupu, dale jistá zaměstnankyně Salačova nepřijemna už od pohledu, vzteklá na zákazníky , div na nás nenajela vozikem , když jí to nebaví tak ať jde pracovat jinam , tak si v prodejně udělejte pořádek “


20 %

Nejhorší prodejna jakou znám.
„Dobrý den, dnes 17.11.2022 byla znovu otevřená Vaše prodejna ve Frýdku - Místku, opět jsem se přesvědčila, že se nic nezměnilo. Polovina zboží nešla přes pokladnu, poradit prodavačky kde je zboží neuměly a říct tak si to tady projděte je trochu divné. Opět zboží z letáku v 7,30 už nebylo. Zase tak moc lidí tam nebylo a aby to vykoupili. Takže jsem zklamaná jako i před rekonstrukcí a určitě tam už zase dlouho nepůjdu. S pozdravem Boháčová Milada“


40 %

AKCE NA URČITÉ ZBOŽÍ
„Ve středu 19.10.2022 jsem přijela do prodejny v Klatovech v 8,25 hodin,ale akční zboží - cukr krystal s možností 4 ks na osobu a den již neměli ani jeden kus.Na můj dotaz k zaměstnankyni,zda již nemají mně řekla ne a neměli ani ten "v původní ceně"! Totéž platí i o akčním chlebu,také ani bochník.Otevřeno mají od 7 hodin,to je opravdu zarážející.Hned ten den jsem poslala na info mejl tuto stížnost,ale doposud se nikdo neozval.Tuto zkušenost mám i z prodejny v Přešticích.Znamená to,že před otevřením musíme tam stát již od 6 hodin,nebo je chyba v dozorujících orgánech,kteří mají na starosti zásobování? Chodím nakupovat do PENNY mnoho let,je mi 73 let,takže toto nechápu.Samozřejmě,že známe akční formy prodeje i jiných supermarketů ( BILLA,TESCO,LIDL,KAUFLAND,ALBERT),ale v těchto prodejnách mají akční zboží vždy nejméně celé dopoledne .Bydlíme na vesnici a musíme na nákupy dojíždět,takže nevím,kde je zakopaný pes.Vím,že např. na mléko,či máslo je třeba být u prodejny v 7 hodin,ale nikdy za celá léta tam nebylo v tuto dobu více jak 20 lidí,tak kde je pravda? Ráda do PENNY chodím,ale toto se mi vůbec nelíbí,Vám ano?“


20 %

Hmotnost zboží nesoulasí s váou produktu
„Pěkný den,Dne 14.10.2022 jsem zakoupil maso na prodejně PENNY v Ústí nad Orlicí Až doma jsem si maso převážil a bylo ho o jedno kg méně než jsem měl uvedeno na balíčku.Zboží jsem jel ihned reklamovat. Na prodejně není možno sepsat žádný protokol o reklamaci, Zákazník nedostane ani žádnou kompenzaci za ztrátu času a za cestu kterou vynaloží na reklamaci.Tímto způsobem mohlo být okradeno daleko více zákazníku. Jakou zjednáte nápravu. Čekám na Vaší reakci. Rusek Miloš“


60 %

akce zviratka z ceskeho venkova nasbirala jsem body 2x ale zviratka nejsou


60 %

Stížnost k zamyšlení a nápravě
„Dobrý večer, nechápu vaše nařízení,aby zákazník vyložil veškeré zboží na pás.Jedná se o láhvové pivo,kde si pokladní může zjistit pohledem a přepočítáním počet lahví v nákupním vozíku.Staré heslo říkalo správně,náš zákazník ,náš pán.Jezdím často po Evropě a tento nesmysl je pouze v našich prodejnách. Nehledě k tomu,že mám půlmetrovou účtenku,vy vyšší náklady na papír.Výmluva,že zákazníci kradou neobstojí,proč máte v prodejně ostrahu.Mimo to mě uráží,když mě někdo považuje za potencionálního zloděje.Všude v zahraničí mají čtecí pistole,aby zákazník nemusel objemné a těžké věci dávat na pás.Jen v česku to nejde.Máte co dohánět a ne se chlubit .O kvalitě některého zboží mám též své mínění,proto ho nekupuji.Kdo chce hledá způsoby,kdo nechce hledá důvody.Josef Langášek“


20 %

chybějící zboží
„Prodejna Penny U Staré pošty, Praha 4 mě včera t.j 30.06.2022 silně připoměla "plánované hospodářství "za komunistů. Dopoledne v regále nebyl ani jeden balíček cukru krupice. Ani u 2 prodavaček jsem se nedočkala konkrétní odpovědi. Soudruzi zapoměli, že začíní sezona zavařování ovoce????? Místní vietnamská prodejna cukru měla dost.“


60 %

Zdravim bude Penny market v Bechyni jak slíbila místní radnice diky


20 %

mléčné výrobky Boni
„Dobrý den,se sortimentem i kvalitou potravin jsem spokojena,ale způsob prodeje,chování prodavaček a pokladních je na úrovni,kterou můžu označit jako nejhorší za všech obchodních marketů.Dělají chyby zcela běžně,navíc nejsou schopné ani omluvy,nákup v Penny mě začíná odrazovat.Velmi,velmi špatné.“


100 %

Skvělá vedoucí prodejny
„Chci pochválit vedoucí marketu Penny v Krupce-p.Tesařovou.Osobně ji neznám,ale kdykoliv přijdu do prodejny,vidím ji běhat-tu doplní zeleninu,tu zkontroluje cenovky, zaskočí na pokladnu,je opravdu pracovitá,svědomitá,k zákazníkům vstřícná a příjemná.Na tom jsme se shodli s více lidmi a někdo pronesl,že by si zasoužila pochvalu.Proto tak činím.Prodejna je čistá,zboží vždy doplněné-naprostá spokojenost. Děkuji za všechny stálé zákazníky z Krupky.“


Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz

Penny Market s.r.o.

Penny Market s.r.o. je dceřinou společností německé firmy Penny Market, která vznikla v roce 1973. Dnes je součástí jednoho z největších světových obchodních řetězců REWE. Společnost se od samotného počátku zaměřuje na prodej potravin a přidruženého sortimentu. V České republice se Penny Market objevil roku 1997. Pod vedením skupiny REWE Group došlo v roce 2008 k převzetí diskontních řetězců Plus, čímž se značným způsobem rozrostlo portfolio prodejen Penny Market. Skupina REWE takto ovládá více jak 15 000 prodejen ve 20 zemích a zaměstnává asi 330 000 lidí. Její působnost je mimo jiné v Rumunsku, Maďarsku, Rakousku a Itálii. V České republice existuje asi 380 diskontních poboček společnosti Penny Market. Obchodní řetězec vydává s pravidelností reklamní týdeník a mimo jiné provozuje Rádio Penny live. Jeho vysílání probíhá pouze v prodejnách Penny Market.