Penny Market s.r.o.
Informace, kontakt a struktura společnosti
Základní informace
Kotaktní informace a sídlo společnosti
- Název společnosti
- Penny Market s.r.o.
- IČ
- 64945880
- Ulice
- Počernická 257
- PSČ
- 25073
- Město
- Radonice
- Webové stránky
- www.penny.cz
Sídlo na mapě
Hodnocení návštěvníků
Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení
U sněděného krámu
„Penny market na Praze 11 Bohůňova ulice býval dobrou prodejnou celkem slušně zásobenou. Býval !.V současné době však často připomíná ten sněděný krám. Zejména v oddělení pečiva, zeleniny, ovoce.
Na dotaz proč již není žádné pečivo mi 27.9 k večeru vedoucí odpověděl: protože vás tady bylo moc! Moc nás tam zřejmě bylo i 30.9 v 18:30 kdy nebylo pečivo vůbec žádné, ani dopek prostě nic,prázdné regály. Vajíčka byla v obalu čtyři jedno z nich rozbité a vyteklé. Stejná situace je ale i v zelenině a ovoci, kde i kvalita je nevalná. Situace se stále zhoršuje, každou chvíli něco není. V nedalekém Lídlu a Bille. je situace naprosto jiná, tam mají zásobování dobré.Proto kdo může jde nakupovat tam i když je to dál. Dost ale je těch co nemohou a tak jsou závislí na Penny. Nespokojení jsou všichni ale asi jsem jediný kdo vám to má možnost a vůli napsat. Problém zřejmě není v tom, je zákazníků moc, moc je jich v tom Lídlu a Bille a tam to jde, takže je toho moc asi na vedoucího v Penny.“
Skvělý,schopný,ochotnýpokladník. Pan Michal Rydlo
„Dobrý den přátelé.Velmi ráa nakupuji ve vašich prodejnách. Opakovaně navštěvuji prodejnu Filiálka 00792 v Pardubicích , Teplého 2806. Na pokladně pracuje pokladní 42,pan Michal Rydlo. Jsem vždy velmi spokojema s jeho prací. Dnes, 5.9.jsem vyhledala jeho nadřízenou , zástupkyni veoucí prodejny. Vedoucí nebyla právě přítomna. . Sdělila jsem jí, jak jsem spokojená s jeho prací a to nejen dnes, Odkázala mě na stránky www.PENNY.cz.
Děkuji Vám za možnost se na těchto stránkách vyjádřit. Jste skvělí .
Dana Aisová“
Mladík celý týden s úsměvem
„Dobrý den, navštěvuji PENNY Market Podbořany každý týden a tento týden již 2x, bylo by mi potěšením pochválit mladého muže za pokladnou dnes jsem se ptala na přijmení p.Zeman ochota , úsměv ,nabídka to se opravdu vidí málo bylo by dobré tuto pochvalu pozvednout do Podbořan tam je to zapotřebí.Děkuji s pozdravem hezké dny Kleinová“
dobrý den, chci sdělit nespokojenost - dle letáku na So a Ne avizován losos gorbuša Nowaco. Byla jsem v 7.15 hod. a mrazák pouze označen cedulkou a zboží nikde. Prodavačka právě vybalovala mraženou pizzu a prý je to vše co dnes dovezli. Chci odpověď, to záměrně klamete zákazníky? A kdy tedy to avizované zbo ží bude - to mám stále běhat do obchodu a kde nic, tu nic? ic
Katastrofa
„Penny u hřbitova v Přerově co se tam děje tak to nevymyslíš žádná přestávka na jídlo nic prý na to nehrajou a ještě mě okradli asi to paní vedoucí nevede moc dobře měli by jste udělat kontrolu té prodejny “
Jsem nespokojen s cenami a z Vašimi slevami, protože normální obchodník by si nikdy nedovolil dát slevu 40-60 procent, takže tohle co zkousite na lidi je hnusnej podvod a zlodejna nejvyššího kalibru. Všechny obchodní řetězce jste hnusný zloději. Je mi z Vás špatně.
Stížnost na vašeho pracovníka Tomáše Zemana Penny market Praha ul. Mukařovského
„Dne 20.11.2023 v 10.44 h. jsem nakupovala v Penny. Po zaplacení jsem si zkontrolovala účtenku a zjistila jsem u jednoho výrobku rozdíl v ceně oproti ceně regálové. Paní pokladní mně zavolala výše zmíněného pracovníka, který mně oznámil, že cena již neplatí. Upozornila jsem ho, že chci vrátit finanční rozdíl. Velmi neurvale oznámil pokladní ať mně ty "blbý tři koruny vrátí". Velmi mě jednání vašeho pracovníka urazilo, protože jsem měla pocit, že jako důchodkyně ho svým upozorněním obtěžuji. Je na vašem zvážení, zda si takového člověka proškolíte, aby věděl jak se má chovat k zákazníkům, anebo zda se s ním rozloučíte. “
Proč nesvítí veřejné osvětlení
„V Chomutově v ul. Bezručova je na parkovišti před obchodem PENNY instalováno veřejné osvětlení parkoviště, Zákazníci kteří večer nakupují v PENNY si poté za tmy nákladají své nákupy do vozidla.
Proč tedy večer není pakoviště osvětleno ?“
chybi nektere zbozi
„dnes 2.11.2023 meli byt madarske kachny na prodejne zruc n. s.v 10hod.nic .rada bych vedela duvod.“
Nula hodnoceni
„Dne 3.10. 23 jsem byl v 7.30h pro svačinu v prodejně Penny, Ústí nad Labem, Krásné Březno. Vaše prodavačka údajně neměla nazpátek na 2000kč.Když jsem ji slušně upozornil, že si bude muset sehnat nazpět, vložil se do našeho hovoru pracovník Vaší ostrahy, který mě začal hrubě urážet a při opuštění obchodu i fyzicky napadl. (viz kamerový záznam). Zakázal jsem celé naší rodině a příbuzným návštěvu tohoto zařízení(7 rodin). Raději půjdeme ke konkurenci, i když je trochu dražší. Přeji ať se vám zvedají tržby. S tímto přístupem. “
Neustálé fronty u pokladny
„Nedávejte si žádné závazky, čtyři zákazníci u pokladny -otevřeme další volnou pokladnu. Stráž pod Ralskem i když jedou dvě pokladny u každé tak 10-15 lidí tak další se otevře až když si prodavačky v klidu dokouří svoji cigaretku na rampě.“
velká nespokojenost.
„Penny v Lomnici nad Popelkou, ať je akce jakáko li, tak v 1/2 8 h. zboží není. A to je u všeho. Máslo v akci není už v 8h., dnesmá být v akci cukr a opět v 1/2 9h. opět není a to je se vším. Otevřeno je od 7 h. Tady není jiný obchod, kromě veitnamců a tady v penny problém.Prosím o prošetření jak je tohle možné. Když platí akce celý den, nebo i déle není k dostání. Děkuji Doubková “
Plné parkoviště před obchodním domem.
„Pokaždé když jedu nakupovat je plné parkoviště. Auta si tam parkují lidé co jezdí ráno do práce vlakem a také ti co bydlí okolo. Zákazník co jede nakupovat nemá kde zaparkovat,tak tam raději nejde.“
brambory
„V Penny Labská Louka H.K. jsem koupila brambory od farmy Hrdla Dolánky n.Ohří. Třetina nepoužitelná, nakopaná, zkažená. Stížnost farmě bez odezvy. Kvalia tak ke krmení prasat.
“
jacobs deouwe egberts
„Zajímalo by mě prosím Vás,proč nevede v své síti kávu značkek JACOBS,DEOUWE EGBERTS???????
Předem děkuji za odpovědˇ.“
Katastrofa prodejna
„Byla sem dnes v sobotu 21.1..v prodejně v Mostě, ulice višňova, učnice co dávají pečivo do regálů vůbec neměli igelitove rukavice, doplňovaly holýma rukama, takže to je nehygienický, u při vstupu, dale jistá zaměstnankyně Salačova nepřijemna už od pohledu, vzteklá na zákazníky , div na nás nenajela vozikem , když jí to nebaví tak ať jde pracovat jinam , tak si v prodejně udělejte pořádek “
Nejhorší prodejna jakou znám.
„Dobrý den,
dnes 17.11.2022 byla znovu otevřená Vaše prodejna ve Frýdku - Místku,
opět jsem se přesvědčila, že se nic nezměnilo. Polovina zboží nešla přes pokladnu, poradit prodavačky kde je zboží neuměly a říct tak si to tady projděte je trochu divné. Opět zboží z letáku v 7,30 už nebylo.
Zase tak moc lidí tam nebylo a aby to vykoupili. Takže jsem zklamaná jako i před rekonstrukcí a určitě
tam už zase dlouho nepůjdu.
S pozdravem
Boháčová Milada“
AKCE NA URČITÉ ZBOŽÍ
„Ve středu 19.10.2022 jsem přijela do prodejny v Klatovech v 8,25 hodin,ale akční zboží - cukr krystal s možností 4 ks na osobu a den již neměli ani jeden kus.Na můj dotaz k zaměstnankyni,zda již nemají mně řekla ne a neměli ani ten "v původní ceně"! Totéž platí i o akčním chlebu,také ani bochník.Otevřeno mají od 7 hodin,to je opravdu zarážející.Hned ten den jsem poslala na info mejl tuto stížnost,ale doposud se nikdo neozval.Tuto zkušenost mám i z prodejny v Přešticích.Znamená to,že před otevřením musíme tam stát již od 6 hodin,nebo je chyba v dozorujících orgánech,kteří mají na starosti zásobování? Chodím nakupovat do PENNY mnoho let,je mi 73 let,takže toto nechápu.Samozřejmě,že známe akční formy prodeje i jiných supermarketů ( BILLA,TESCO,LIDL,KAUFLAND,ALBERT),ale v těchto prodejnách mají akční zboží vždy nejméně celé dopoledne .Bydlíme na vesnici a musíme na nákupy dojíždět,takže nevím,kde je zakopaný pes.Vím,že např. na mléko,či máslo je třeba být u prodejny v 7 hodin,ale nikdy za celá léta tam nebylo v tuto dobu více jak 20 lidí,tak kde je pravda? Ráda do PENNY chodím,ale toto se mi vůbec nelíbí,Vám ano?“
Hmotnost zboží nesoulasí s váou produktu
„Pěkný den,Dne 14.10.2022 jsem zakoupil maso na prodejně PENNY v Ústí nad Orlicí Až doma jsem si maso převážil a bylo ho o jedno kg méně než jsem měl uvedeno na balíčku.Zboží jsem jel ihned reklamovat. Na prodejně není možno sepsat žádný protokol o reklamaci, Zákazník nedostane ani žádnou kompenzaci za ztrátu času a za cestu kterou vynaloží na reklamaci.Tímto způsobem mohlo být okradeno daleko více zákazníku. Jakou zjednáte nápravu. Čekám na Vaší reakci. Rusek Miloš“
akce zviratka z ceskeho venkova nasbirala jsem body 2x ale zviratka nejsou
Stížnost k zamyšlení a nápravě
„Dobrý večer,
nechápu vaše nařízení,aby zákazník vyložil veškeré zboží na pás.Jedná se o láhvové pivo,kde si pokladní může zjistit pohledem a přepočítáním počet lahví v nákupním vozíku.Staré heslo říkalo správně,náš zákazník ,náš pán.Jezdím často po Evropě a tento nesmysl je pouze v našich prodejnách.
Nehledě k tomu,že mám půlmetrovou účtenku,vy vyšší náklady na papír.Výmluva,že zákazníci kradou neobstojí,proč máte v prodejně ostrahu.Mimo to mě uráží,když mě někdo považuje za potencionálního zloděje.Všude v zahraničí mají čtecí pistole,aby zákazník nemusel objemné a těžké věci dávat na pás.Jen v česku to nejde.Máte co dohánět a ne se chlubit .O kvalitě některého zboží mám též své mínění,proto ho nekupuji.Kdo chce hledá způsoby,kdo nechce hledá důvody.Josef Langášek“
chybějící zboží
„Prodejna Penny U Staré pošty, Praha 4 mě včera t.j 30.06.2022 silně připoměla "plánované hospodářství "za komunistů. Dopoledne v regále nebyl ani jeden balíček cukru krupice. Ani u 2 prodavaček jsem se nedočkala konkrétní odpovědi. Soudruzi zapoměli, že začíní sezona zavařování ovoce????? Místní vietnamská prodejna
cukru měla dost.“
Zdravim bude Penny market v Bechyni jak slíbila místní radnice diky
mléčné výrobky Boni
„Dobrý den,se sortimentem i kvalitou potravin jsem spokojena,ale způsob prodeje,chování prodavaček a pokladních je na úrovni,kterou můžu označit jako nejhorší za všech obchodních marketů.Dělají chyby zcela běžně,navíc nejsou schopné ani omluvy,nákup v Penny mě začíná odrazovat.Velmi,velmi špatné.“
Skvělá vedoucí prodejny
„Chci pochválit vedoucí marketu Penny v Krupce-p.Tesařovou.Osobně ji neznám,ale kdykoliv přijdu do prodejny,vidím ji běhat-tu doplní zeleninu,tu zkontroluje cenovky, zaskočí na pokladnu,je opravdu pracovitá,svědomitá,k zákazníkům vstřícná a příjemná.Na tom jsme se shodli s více lidmi a někdo pronesl,že by si zasoužila pochvalu.Proto tak činím.Prodejna je čistá,zboží vždy doplněné-naprostá spokojenost. Děkuji za všechny stálé zákazníky z Krupky.“
Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz