Až 20 000 Kč ještě dnes na účtu? Žádný problém, klikněte zde...

Jak na srovnání povinného ručení anonymně, tedy bez zadávání osobních údajů?

Publikováno 27. 2. 2020 v kategorii Pojištění, Povinné ručení

Co je povinné ručení a k čemu slouží asi všichni velmi dobře víme. Proto jen ve zkratce, pojištění odpovědnosti z provozu vozidla kryje škody, které způsobíte provozem vozidla třetím osobám. V současné době ho na českém trhu nabízí většina velkých (ČP, ČSOB) i menších pojisťoven (Direct, Slavia pojišťovna). Jak si ale srovnání povinného ručení udělat přes internet anonymně, tedy bez vkládání osobních údajů a bez následného kontaktu ze strany call centra?

Jak fungují srovnávače povinného ručení

Jak funguje klasické srovnání nabídek přes internet? Je to jednoduché, obvykle je nutné v prvním kroku zadat kontaktní údaje a v kroku druhém základní informace o vozidle, následně se konečně dostanete k tabulce, kde vidíte jednotlivé nabídky pojišťoven. Takhle fungují v podstatě všechny srovnávače povinného ručení na našem trhu. Proč je nutné ale v prvním kroku vyplnit kontakty a co se děje po jejich vyplnění?

Formulář pro srovnání povinného ručení - první krok
První krok kalkulačky, kde zadáte základní osobní údaje

Kalkulačka povinného ručení bez osobních údajů?

Po vyplnění prvních dvou kroků se dostanete k přehledu nabídek, váš kontakt je zároveň podstoupen specialistům v call centru a ti vás obvykle nejpozději do 30 minut kontaktují s nabídkou pomoci a výběrem vhodného pojištění. Tohle je standardní postup, který většině klientů naprosto vyhovuje. Co když ale chcete vidět nabídky pojišťoven, ačkoliv pojištění v danou chvíli neřešíte a tudíž nechce být telefonicky kontaktováni?

  1. Založte si dočasnou emailovou schránku (např. 10minutemail.com), tento email můžete využít pouze na 10 minut, pak je schránka automaticky smazána. Tento čas vám ale k vyplnění žádosti bude stačit.
  2. Kupte si bezplatnou SIM kartu, bez platného telefonního čísla se ke srovnání nabídek často nedostanete. Separátní telefonní číslo se vám k tomuto účelu ale může velmi dobře hodit.

Proč se nebát kontaktu z call centra?

Telefonního kontaktu od specialisty se ale rozhodně bát nemusíte. Zavolá vám totiž člověk, který je v oboru velmi dobře informován a seznámen s nabídkou pojištění, které nemusí být veřejně dostupné a je tudíž schopen vám ho nabídnout pouze po telefonu. Díky tomu se můžete dostat ještě k lepší nabídce, než na webu. Pokud vám nebude čas, kdy budete kontaktováni vyhovovat, můžete požádat o zavolání ve vámi stanovený čas. Samozřejmostí je, že tento specialista vám dokáže poradit s výběrem a zodpovědět všechny vaše otázky.

Proč se nebát srovnávačů pojištění?

Důvodu je hned několik, první je nasnadě. Srovnání pojištění vám totiž šetří čas, který byste jinak museli věnovat procházení jednotlivých nabídek pojišťoven a ručnímu porovnávání jejich výhodnosti. Online srovnání je otázkou několika minut, porovnání nabídek na vlastní pěst by jistě zabralo řadu hodin. Zároveň se díky celkovému objemu, které tyto srovnávače generují pravděpodobně dostanete k výrazně lepším nabídkám, než jaké byste obdrželi samostatně. V neposlední řadě je vám k dispozici tým vyškolených odborníků na telefonu, kteří poradí jaké pojištění zvolit.

Jak ušetřit na povinném ručení co nejvíc?

  1. Využijte kalkulačku povinného ručení a porovnejte si nabídky všech pojišťoven
  2. Uzavřete pojištění na pojistníka s lepší historií a vyšším věkem
  3. Využijte akčních slev a nabídek, které čas od času pojišťovny nabízejí
  4. Povinné ručení zaplaťte na celý rok dopředu, získáte tak další slevu z ceny

Další články


Přečtěte si také…

Další užitečné články, které byste neměli minout