Až 20 000 Kč ještě dnes na účtu? Žádný problém, klikněte zde...

HBO GO – Recenze online videotéky. Jak sledovat měsíc úplně zadarmo?

Publikováno 25. 7. 2019 v kategorii Volný čas

HBO GO je online streamovací služba, která nabízí přístup k vlastním pořadům, seriálům, pohádkám, filmům a dokumentům. Pro sledování nemusíte kupovat žádný další přístroj, zvolené pořady si můžete pouštět přes internet (streamovat) na počítači, telefonu, tabletu, PlayStationu či Apple TV. Jaké jsou výhody této platformy, jak se k ní přihlásit a jak k ní získat přístup na měsíc zdarma? To vše vám prozradíme v tomto článku.

Co je HBO GO a jak funguje?

Jak již bylo řečeno, HBO GO je online platforma pro streamování videa. Jedná se o placenou videotéku, za měsíční poplatek získáte plný přístup k celému archivu a bez stahování a dlouhého čekání můžete ihned začít sledovat vybraný pořad. K dispozici je daný pořad obvykle v HD kvalitě v originálním znění, často ale bývá doplněn i o dabing a české titulky nechybí takřka nikdy. Ke sledovanému pořadu se můžete kdykoliv vrátit, přetáčet jej a samozřejmě nebudete obtěžováni žádnými reklamami.

Co videotéka HBO GO obsahuje?

Kompletní produkci kanálu HBO, ale rovněž pořady dalších známých televizních a produkčních společností (např. AMC, BBC, FX). Sledovat můžete celovečerní filmy, zpravidla se jedná o novinky ze světové i české produkce a to jak v originálním znění, tak v s českým dabingem a titulky. Dále jsou v nabídce seriály, ty jsou dostupné ve stejný čas, jako mívají premiéru na americkém trhu. Pro děti jsou k dispozici klasické i nové pohádky, samostatnou kapitolou jsou pořady studia Disney. Archiv HBO Go je průběžně aktualizován a nové pořady přibývají každým dnem.

Jaké jsou hlavní taháky?

Mezi seriály patří k nejoblíbenějším například…

Seriál Černobyl
Černobyl, pětidílná minisérie z koprodukce společností HBO a Sky, rekonstruuje příběh o jaderné havárii z roku 1986, jedné z nejhorších katastrof v historii způsobených člověkem, a o obětech, které byly učiněny pro záchranu Evropy před nepředstavitelnou pohromou.
Seriál Hra o trůny
Kontinent, kde léta trvají desítky roků a zimy se mohou protáhnout na celý lidský život, začínají sužovat nepokoje. Všech Sedm království Západozemí – pletichářský jih, divoké východní krajiny i ledový sever ohraničený starobylou Zdí, která chrání království před pronikáním temnoty – je zmítáno bojem dvou mocných rodů na život a na smrt o nadvládu nad celou říší.
Teorie velkého třesku
Dva fyzici Leonard a Sheldon rozumí úplně všemu, od nepřekonatelné gravitace černých děr po spletitou strukturu atomů. Jenže když vezmete ty atomy a zformujete z nich ženu, jsou oba vědátoři v koncích. Když se do sousedního bytu přistěhuje Penny, žena se všemi atomy na těch pravých místech, začne se soukromý vesmír pánů Leonarda a Sheldona rozpínat do netušených rozměrů.

Filmů je v nabídce HBO GO nespočet, stejně jako všechny další pořady je lze filtrovat podle žánrů, data přidání či hodnocení. Takto například vypadá seznam nejlépe hodnocených filmů podle Mezinárodní filmové databáze IMDB. Chytrý algoritmus vám navíc napovídá další pořady, které by se vám mohly líbit. Ke zvolenému pořadu či filmu tak rovnou nabízí další, které by se vám mohly také líbit.

HBO GO - Nabídka filmů podle hodnocení z IMDB.com

Na jakých zařízeních lze sledovat?

Velkou výhodou HBO GO je dostupnost na celé řadě platforem a zařízení. To znamená, že při sledování nejste omezeni pouze sledováním na televizi. Streamovat můžete až na pět různých zařízení a souběžně můžete sledovat pořady na dvou z nich. Z platformy nicméně není možné jakékoliv pořady stahovat a sledovat je bez soustavného (a dostatečně rychlého připojení) na internet. Aktuálně je HBO GO možné sledovat na:

• počítač (PC i MAC)
  • Apple iPhone a Apple iPad
  • chytrých telefonech a tabletech s operačním systémem Android
  • Apple TV 4, AirPlay a Chromecast
  • Sony PlayStation 3, Sony PlayStation 4

Jak získat HBO GO na jeden měsíc zdarma?

Je to jednoduché, pro nové zákazníky, kteří se zaregistrují platforma nabízí první měsíc sledování zdarma. A to bez dalších závazků (své členství tak můžete po jednom měsíci klidně zrušit). Pokud ale budete chtít sledovat pořady i nadále, pak je účtován měsíční poplatek. Ten v současné době činí 129 Kč (ještě donedávna stál 200 Kč). HBO GO tak je levnější než jiné streamovací služby dostupné na našem území (Netflix, Voyo, Filmbox a další). Platba se každý měsíc provede automaticky stržením z nastavené platební karty (nebo PayPal účtu), nic tedy nemusíte řešit.

Ceny konkurenčních platforem

Název Cena
Voyo 159 Kč
Netflix 199 – 319 Kč
Filmbox 129,90 Kč

Jak získat HBO GO?

Způsobů je hned několik. Můžete si samozřejmě HBO GO předplatit sami a napřímo (což je asi nejjednodušší možnost), nebo přes některého partnerského operátora (tedy v rámci vašeho předplatného TV). V ČR se jedná např. od O2 TV, či Skylink.

Jak se zaregistrovat na HBO GO?

Jednoduše na stránkách www.hbogo.cz kliknete na tlačítko „Vyzkoušet HBO GO“ a vyplníte formulář, který má dva kroky. V tom prvním (viz obrázek níže) zadáte pouze základní údaje potřebné pro přihlášení.

Registrace - krok 1

V tom druhém zadáte informace o platební kartě, po ukončení prvního bezplatného měsíce se z ní strhne poplatek za měsíc další (a tak následně dál a dál, dokud své předplatné nezrušíte). Ihned dokončení a potvrzení registrace můžete začít sledovat jakýkoliv pořad.

Registrace - krok 2

Jak zrušit předplatné HBO GO?

Jak již bylo řečeno, předplatné lze zrušit kdykoliv z měsíc na měsíc. Stejně tak jednoduše můžete své členství i obnovit, opět je to otázkou pouze několika málo kliknutí. V praxi tak můžete přes zimu sledovat své oblíbené pořady, přes letními prázdninami jej pozastavit a na podzim zase obnovit a sledovat své oblíbené filmy a pořady. Zrušení i obnovení účtu provedete po přihlášení na webu v sekci „Nastavení → Správa předplatného“.

Zrušení předplateného HBO GO

Výhody a nevýhody

• Obrovský archiv filmů, pořadů a seriálů